به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۸۹ دی ۸, چهارشنبه

قتل گروگان ايراني در زندان موساد؟

 منبع:فرارو
تهران امروز نوشت: «اقدام رژيم صهيونيستي و همكاري آمريكا در ربودن عسگري و ادعاي اخير دستگاه تبليغاتي رژيم صهيونيستي به عنوان مصداق بارز و عيني تروريسم دولتي تنها مسئوليت آنها را در قبال جان و سلامت وي سنگين‌تر مي‌كند»  پس از آنكه روز گذشته و همزمان با اعدام يك جاسوس رژيم صهيونيستي در تهران يكي از سايت هاي خبري-تحليلي به نقل از دو روزنامه صهيونيستي گزارش داد كه علیرضا عسگری معاون وزیر........تهران امروز نوشت: «اقدام رژيم صهيونيستي و همكاري آمريكا در ربودن عسگري و ادعاي اخير دستگاه تبليغاتي رژيم صهيونيستي به عنوان مصداق بارز و عيني تروريسم دولتي تنها مسئوليت آنها را در قبال جان و سلامت وي سنگين‌تر مي‌كند»

پس از آنكه روز گذشته و همزمان با اعدام يك جاسوس رژيم صهيونيستي در تهران يكي از سايت هاي خبري-تحليلي به نقل از دو روزنامه صهيونيستي گزارش داد كه علیرضا عسگری معاون وزیر دفاع اسبق جمهوری اسلامی ایران در زندان عیالون در سرزمین های اشغالی خودكشي كرده است وزارت خارجه كشورمان ديروز نسبت به انتشار خبر شهادت عليرضا عسگري در زندان‌هاي صهيونيستي ابراز نگراني كرد. به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، محمدرئوف شيباني معاون خاورميانه و مشترك‌المنافع وزارت امور خارجه روز سه‌شنبه اعلام كرد، اقدام رژيم صهيونيستي و همكاري آمريكا در ربودن عسگري و ادعاي اخير دستگاه تبليغاتي رژيم صهيونيستي به عنوان مصداق بارز و عيني تروريسم دولتي تنها مسئوليت آنها را در قبال جان و سلامت وي سنگين‌تر مي‌كند.

شيباني، اينگونه اقدامات را نشانگر خوي جنايتكارانه و غيرانساني رژيم صهيونيستي توصيف كرد و خواستار اقدام عاجل از سوي سازمان‌هاي بين‌المللي براي روشن شدن وضعيت عسگري شد.

وي تصريح كرد: اين اقدام رژيم صهيونيستي در حالي انجام مي‌شود كه پيش از اين نيز اقدام مشابه ديگري از جمله ربودن چهار ديپلمات ايراني در لبنان و انتقال آنها به زندان هاي داخل سرزمين‌هاي اشغالي از سوي اين رژيم صورت گرفته است. وي در ادامه افزود: ‌اين رژيم با گذشت نزديك به سه دهه از اين عمليات تروريستي از پاسخگويي و ايفاي مسئوليت يك رژيم اشغالگر در كمك به روشن شدن سرنوشت اين چهار ديپلمات طفره مي‌رود. لازم به ذكر است كه سايت مشرق ديروز گزارش داد كه روزنامه های صهیونیستی یدیعوت آحارونوت و هاآرتص، با انتشار خبری روی خروجی خود به نقل از یک منبع امنیتی نزدیک به ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم، خبری را مبنی بر خودکشی علیرضا عسگری معاون وزیر دفاع اسبق جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند اما از آنجا که موساد، مسئول حفظ جان وی بوده، بررسی ها در خصوص شیوه و زمان انتشار این خبر آن هم در شرایطی که صهیونیست ها تحت شدیدترین فشارها به سر می برند، نشان می دهد موضوع به قتل عمد در زیر شکنجه های شدید روحی و جسمی شباهت بیشتری دارد. در ادامه اين گزارش آمده كه این خبر به سرعت از روی خروجی این دو روزنامه حذف شد اما مشرق موفق شد نسخه ای از خبر حذف شده این دو روزنامه را ذخیره کند.

اين سايت خبري همچنين در اواخر آبان ماه نيز در گزارشي مبسوط به نقل از روزنامه الديار لبنان در خصوص دادگاه ترور رفيق حريري از توطئه آمريكا و اسرائيل براي بهره برداري از ربايش عسگري در اين پرونده خبر داده بود. بر اساس آن گزارش كه در روز 29 آبان منتشر شد آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند با طرح ادعای شهادت یک نظامی ربوده شده ایرانی به عنوان شاهد دروغین جدید در پرونده ترور رفیق حریری، نقشه‌ای چندمنظوره را در لبنان و منطقه پیاده کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر