به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

گزارش سخنرانی محمود عباس در سازمان ملل

دقایقی قبل محمود عباس درخواست تشکیل کشور مستقل را به بان کی مون تحویل داد. به گزارش سحام نیوز، محمود عباس که اکنون در حال سخنرانی در صحن سازمان ملل است گفت: ” کشور مستقل فلسطینی حق ماست” وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات خصمانه اسرائیل پرداخت و افزود: “همه تلاش ها و سعی ها صادقانه  برای ایجاد صلح  بی نتیجه ماند و سیاست های اسرائیل همه  مذاکرات صلح را نقش بر آب کرد.” محمود عباس افزود: “اسرائیل با دیوار کشی فلسطین را به جزیره ای منزوی تبدیل کرده است و در خانه ها و اماکن......................
دقایقی قبل محمود عباس درخواست تشکیل کشور مستقل را به بان کی مون تحویل داد. به گزارش سحام نیوز، محمود عباس که اکنون در حال سخنرانی در صحن سازمان ملل است گفت: ” کشور مستقل فلسطینی حق ماست” وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات خصمانه اسرائیل پرداخت و افزود: “همه تلاش ها و سعی ها صادقانه  برای ایجاد صلح  بی نتیجه ماند و سیاست های اسرائیل همه  مذاکرات صلح را نقش بر آب کرد.”
محمود عباس افزود: “اسرائیل با دیوار کشی فلسطین را به جزیره ای منزوی تبدیل کرده است و در خانه ها و اماکن مقدس ما اقدام به حفاری زده اند و شهر قدس را با کمبندی از شهرک ها در محاصره گرفته اند”
وی همچنین در ادامه سخنان خود در سازمان ملل ضمن انتقاد از ادامه شهرک سازی های اسرائیل افزود: ” در سال ۲۰۰۷ یاسر عرفات به همین سازمان ملل آمد و درخواست کرد که مردم فلسطین این شاخه سبز زیتون ازدست آنان نیافتند و از برنامه فلسطینیان برای رسیدن به صلح صحبت کرد. اکنون نیز ما مجبور به ترک خانه های خود شده ایم  و همه خاطراتمان را ترک گفتیم. لیکن ماایمان داریم به صلح و میخواهیم به مشروعیت بین المللی برسیم. ما بر راه عدالت گام بر میداریم و با وجود این ظلم تاریخی که بر ملت ما روا میشود و آن این است که بر ۲۲ درصد سرزمین های فلسطینی باقی مانده بتوانیم کشور فلسطینی را بنا کنیم.”
وی افزود: ” مردم فلسطین خواهان ایجاد کشور فلسطینی هستند. در خواست دارند همه زندانیانی که در اسرائیل هستند آزاد شوند. سازمان آزادی بخش فلسطین و مردم فلسطین هر گونه خشونت را نفی میکنند. ما از همه مردم جهان میخواهیم در کنار ما باشند و از این تصمیم ما حمایت کنند و دستمان را به سوی اسرائیلیان دراز میکنیم و می خواهیم به فکر فرزندانمان باشیم. به جای سیاست اشغال گری بیاید به عنوان دو ملت در کنار هم باشیم”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر