به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ شهریور ۱۴, دوشنبه

رامین پرچمی هنوز آزاد نشده است

گرچه برخی از رسانه ها خبر از آزادی رامین پرچمی هنرمند سبز کشورمان می دهند اما خبرها حاکی از آن است که وی تا لحظه انتشار این خبر، هنوز در بند ۳۵۰ زندان اوین است. به گزارش کلمه، دو روز پیش به خانواده رامین پرچمی اطلاع داده شد که به زندان اوین مراجعه کنند و این هنرمند قرار است آزاد شود. خانواده وی نیز با حضور جلوی در اوین، تا نیمه های شب منتظر آزادی عزیزشان باقی ماندند اما خبری نشد. شب گذشته برای بار دوم خانواده این هنرمند پشت درهای اوین منتظر ماندند اما بار دیگر خبری از آزادی رامین پرچمی نبود. با این حال خانواده این هنرمند که از تاریخ ۲۵ بهمن ۸۹ در زندان به سر می برد، امیدوارند امشب بالاخره طلسم انتظار شکسته و وی آزاد شود. اطلاع به خانواده زندانی سیاسی برای آزادی اسیرانشان و خلف وعده در آزادی برای نخستین بار رخ نمی دهد. در آخرین مورد آن، با وجود آنکه...................
گرچه برخی از رسانه ها خبر از آزادی رامین پرچمی هنرمند سبز کشورمان می دهند اما خبرها حاکی از آن است که وی تا لحظه انتشار این خبر، هنوز در بند ۳۵۰ زندان اوین است.
به گزارش کلمه، دو روز پیش به خانواده رامین پرچمی اطلاع داده شد که به زندان اوین مراجعه کنند و این هنرمند قرار است آزاد شود. خانواده وی نیز با حضور جلوی در اوین، تا نیمه های شب منتظر آزادی عزیزشان باقی ماندند اما خبری نشد. شب گذشته برای بار دوم خانواده این هنرمند پشت درهای اوین منتظر ماندند اما بار دیگر خبری از آزادی رامین پرچمی نبود.
با این حال خانواده این هنرمند که از تاریخ ۲۵ بهمن ۸۹ در زندان به سر می برد، امیدوارند امشب بالاخره طلسم انتظار شکسته و وی آزاد شود.
اطلاع به خانواده زندانی سیاسی برای آزادی اسیرانشان و خلف وعده در آزادی برای نخستین بار رخ نمی دهد. در آخرین مورد آن، با وجود آنکه محسنی اژه ای دادستان کل کشور در تاریخ ۴ مرداد خبر از آزادی پگاه آهنگرانی دیگر هنرمند کشورمان داده بود، اما خانواده وی تا نیمه های آن شب منتظر آزادی فرزندشان بودند تا آنکه در نهایت وی در آن شب آزاد نشد و ۵ مرداد حکم آزادی اش اجرا شد.
بهاره هدایت و مهدیه گلرو زندانیان سیاسی دیگری بودند که ماه گذشته به خانواده های آنها اعلام کردند با مرخصی آنها بعد از دو سال زندان موافقت شده که خانواده ها تا نیمه های شب منتظر آزادی آنها بودند اما در شب انتظار خانواده ها آنها آزاد نشدند و چند روز بعد از آن توانستند به مرخصی از زندان بیایند.
همچنین علاوه بر زندانیان سرشناس این اتفاق برای خانواده های زندانیان سیاسی گمنام نیز بارها رخ داده و خانواده های آنها را با آزار و اذیت روبه‌رو کرده است.
خانواده رامین پرچمی امروز بار دیگر جلوی اوین منتظرند تا این هنرمند سبز کشورمان بعد از ۶ ماه زندان بدون حتی یک روز مرخصی، از حبس غیر قانونی آزاد شود.
رامین پرچمی هنرپیشه و کارگردان سینما در روز ۲۵ بهمن همراه با راهپیمایی شهروندان تهرانی در حین فیلمبرداری بین میدان ولی‌عصر و فاطمی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر