به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ شهریور ۲۷, یکشنبه

این رسوایی غیر قابل تحمل است، استعفا داده و بروید

احمد توکلی با انتقاد از گسترش مفاسد اقتصادی در کشور می گوید:  وقتی اخبار سوء‌استفاده‌های متعددی که منتشر می‌شود، مورد رسیدگی واقع نشده و افراد و مقامات بلندپایه دولت که متهم هستند به اتهام آنها رسیدگی نمی‌شود، این مسئله سیگنال امنیت را به فاسدها می‌دهد و آنها دست به هر کاری می‌زنند. به گزارش خبرآنلاین، احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی گفت: این اختلاس یک رسوایی غیر‌قابل تحمل است . توکلی تاکید کرد: وقتی ما با فساد قاطعانه برخورد نکرده و مثل کاری که دولت می‌کند، فقط شعار بدهیم، وقتی دولت خط....................
 احمد توکلی با انتقاد از گسترش مفاسد اقتصادی در کشور می گوید:  وقتی اخبار سوء‌استفاده‌های متعددی که منتشر می‌شود، مورد رسیدگی واقع نشده و افراد و مقامات بلندپایه دولت که متهم هستند به اتهام آنها رسیدگی نمی‌شود، این مسئله سیگنال امنیت را به فاسدها می‌دهد و آنها دست به هر کاری می‌زنند.


به گزارش خبرآنلاین، احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده اختلاس 3 هزار میلیاردی گفت: این اختلاس یک رسوایی غیر‌قابل تحمل است .
توکلی تاکید کرد: وقتی ما با فساد قاطعانه برخورد نکرده و مثل کاری که دولت می‌کند، فقط شعار بدهیم، وقتی دولت خط قرمز برای همکاران خود قائل می‌شود تا قوه قضائیه به اتهامات آنها رسیدگی نکند، قطعا بدانید که افراد فاسد و زرنگ علامت مثبت گرفته و دست به اینگونه جنایت‌های غیر قابل تصور می‌زند.
وی افزود: رابطه مستقیمی بین تولید داخلی و سرمایه اجتماعی وجود دارد، این اختلاس چه بلایی به سر اعتماد مردم آورد و چه فرهنگی را نتیجه خواهد داشت، مطالعات علمی نشان می‌دهد که در تمام بحران‌های مالی دنیا یک علت مهم و اساسی بحران فساد است و ما امروز در شرایطی هستیم که این تبعیض‌ها ادامه دارد و در رسیدگی تبعیض وجود داشته و قوه قضائیه کوتاهی می‌کند.
 رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس تأکید کرد: قوه قضائیه نباید سبک و سنگین و چاق و لاغر کند، اگر قبلا به اتهامات صاحبان قدرتی که متهم به فساد بودند رسیدگی می‌شد، امروز اختلاس‌گران چنین کاری نمی‌کردند.
وی درباره اخبار منتشره در رابطه با دخالت جریان انحرافی در این اختلاس اظهار کرد: مسئولان دولتی می‌گویند که بانک مرکزی گفته که ما علم غیب نداشتیم، بنده به آنها می‌گویم که نظام بازرسی را برای کشف غیب تأسیس کردند؛ معاون بانک مرکزی یعنی آقای پورمحمدی که اصلا دکترا ندارد و به دروغ خود را دکتر معرفی می‌کند مسئول نظارت بر بانک‌ها، صدور مجوز برای بانک‌ها و مسئول تنظیم مقررات اعمالی برای نظارت بود اما به کدام وظیفه خود عمل کرده است.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس اظهار کرد: وقتی افراد ناشایست و نالایق با پشتیبانی دفتر رئیس جمهور مسئولیت می‌گیرند، نتیجه‌اش همین می‌شود؛ ما می‌گوییم که وقتی افراد نالایق سر کار هستند و افراد مسئله‌داری که از دفتر رئیس‌جمهور حمایت می‌شوند و شخص مشایی از آنها حمایت کرده و شخص احمدی‌نژاد با این کارها موافقت می‌کند، اینها به طور طبیعی سیستم را مستعد فساد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: وقتی در دولت کسانی هستند که احمدی‌نژاد دور آنها خط قرمز می‌کشد و اجازه نمی‌دهد که قوه قضائیه وظیفه قانونی خود را انجام داده و به پرونده آنها رسیدگی کند، معلوم است که افراد بی‌سر و پا اینطور طمع می‌کنند که 7 بانک را به هم بدوزند.
توکلی همچنین گفت: به دولت و اعضای کابینه می‌گویم که در ژاپن در سال 98 دو کارمند در وزارت اقتصاد متهم به رشوه‌خواری شدند اما پس از این اتهام مدیر کل ذیربط خودکشی کرد و وزیر اقتصاد هم استفعا داد؛ خودکشی پیشکش شما، استعفا داده و بروید.
وی افزود: شما که نمی‌توانید زیردستی‌های خود را کنترل و نظارت کرده و افراد ناسالم را سر کار بیاورید و کشور را به این وضع می‌رسانید، خودکشی نمی‌خواهد بکنید، فقط استعفا بدهید.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان سخنان خود از خبرنگاران خواست تا این مسئله اختلاس را سیاسی نکنند چرا‌که سیاسی شدن موضوع به ضرر ملت است و باید همه تلاش کنند تا متهمان شناسایی و محاکمه شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر