به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ شهریور ۲۹, سه‌شنبه

تهدید بمب‌گذاری پیش از سخنرانی عبدالله گل در آلمان و انفجار در تركیه

پلیس برلین مجبور شد دانشگاهی را كه قرار بود محل سخنرانی رئیس جمهوری تركیه باشد پس از دریافت تهدید بمب‌گذاری پاكسازی كند. به گزارش مشرق، پلیس از مردم خواست تالار سخنرانی دانشگاه "هوم‌بولدت" در مركز شهر برلین را كمی پیش از رسیدن "عبدالله گل" رئیس جمهوری تركیه كه قرار بود در مورد روابط میان دو كشور صحبت كند، ترك كنند. "گوییدو بوش"، سخنگوی پلیس برلین گفت: هشدار بمب گذاری پس از یك تماس تلفنی به مركز اورژانس پلیس اعلام شده و پس از آن ماموران خیلی آرام و با رعایت امنیت مردم را از محوطه خارج كردند. پلیس تمام ساختمان را جستجو كرد اما اثری از بمب نیافت. سخنرانی گل به تعویق افتاد، اما لغو نشد.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، رئیس جمهوری تركیه اوایل روز دوشنبه با "كریستین وولف" رئیس جمهوری آلمان ملاقاتی داشت و در آن دیدار اعلام كرد: تركیه می‌تواند یك همكاری بزرگ با اروپا داشته باشد. تركیه قصد دارد تا به اتحادیه اروپا بپیوندد، اما با برخی از تردیدها و مخالفت‌ها رو به روست. آنگلا مركل، صدراعظم آلمان‌ها در مورد این مساله كه اعطای حق مشاركت به جای عضویت كامل به تركیه باید داده شود، به بحث پرداخته است.
تهدید بمب گذاری در تركیه عملی شد!
در عین حال فارس گزارش داد، منابع خبری لحظاتی پیش از كشته و زخمی شدن 9 نفر بر اثر وقوع انفجار در شهر آنكارا پایتخت تركیه خبر دادند. رسانه‌های محلی تركیه اعلام كردند وقوع انفجار قوی در شهر آنكارا پایتخت تركیه، تاكنون 2 نفر كشته و 7 نفر زخمی شدند. الجزیره افزود: هنوز علت این انفجار مشخص نشده و گروه‌های امدادی و آتش‌نشان  به سرعت در محال حادثه حاضر شدند.این شبكه به جزئیات بیشتر این خبر اشاره نكرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر