به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۹, یکشنبه

دستور اجرای حکم مجید موحد متهم پرونده اسید پاشی آمنه قبل از ماه رمضان

پرونده مجید موحد متهم به اسید پاشی به صورت دختر جوانی به نام آمنه بهرامی نو، به مراجع ذی صلاح جهت اجرای حکم صادر شده ارجاع داده شد. به گزارش «خانه حقوق بشر ایران»، به دستور دادستان و طی ابلاغ به وکیل مجید موحد متهم پرونده اسید پاشی.......


پرونده مجید موحد متهم به اسید پاشی به صورت دختر جوانی به نام آمنه بهرامی نو، به مراجع ذی صلاح جهت اجرای حکم صادر شده ارجاع داده شد.
به گزارش «خانه حقوق بشر ایران»، به دستور دادستان و طی ابلاغ به وکیل مجید موحد متهم پرونده اسید پاشی پرونده وی به دایره اجرای احکام دادگاه ارسال شده است. و وی را نیز برای اجرای حکم از زندان رجایی شهر خارج و به اداره اگاهی مرکز منتقل کردند.
بر اساس این گزارش، با توجه به دستور مقامات قضایی ایران و ارجاع پرونده این متهم به مراجع ذی صلاح و تاکید بر اجرای آن قبل از آغاز ماه مبارک رمضان، مجید موحد متهم به پاشیدن اسید روی صورت آمنه بهرامی نو، قربانی مشهور پرونده اسیدپاشی به احتمال قوی  یکشنبه ۹مرداد از ناحیه هر دو چشم با اسید مجازات خواهد شد.
پیش‌تر قرار بود این حکم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری اجرا و مجید موحد از ناحیه هر دو چشم قصاص شود، اما به دلائلی که گفته نشد، اجرای این حکم به تعویق افتاد.
مجید موحد در سال ۱۳۸۳ دختر جوانی را به نام آمنه بهرامی به خاطر عدم ازدواج با خود با اسید مورد حمله قرار داده و این دختر هر دو چشم خود را از دست داده بود.
لازم به یادآوری ست، دادستانی تهران اظهار داشته است که قوه قضایه ملزم به اجرای این حکم قبل از ماه مبارک رمضان شده است.
بر اساس آخرین اخبار رسیده، این حکم قرار است فردا ساعت شش صبح اجرا شود و مجید موجد از ناحیه دو چشم قصاص شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر