به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ تیر ۳۱, جمعه

کشته شدن فرمانده اطلاعات سپاه قم و پنج مقام ارشد سپاه در درگیری با گروه پژاک

در حالیکه فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هفته گذشته از کشته شدن دهها تن از اعضای گروه پژاک در مناطق مرزی شمال غرب کشور خبر داده و تأکید کرده بود که “عملیات تعقیب و مجازات آنها ادامه خواهد داشت”، امروز منابع رسمی اعلام کردند که مسئول اطلاعات سپاه قم و پنج تن از پرسنل ارشد سپاه، در درگیری های مسلحانه در منطقه سردشت، توسط گروه پژاک کشته شده اند. به گزارش فارس، سردار پاسدار عاصمی از فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب قم که به منظور انجام ماموریت به منطقه.............. 
در حالیکه فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هفته گذشته از کشته شدن دهها تن از اعضای گروه پژاک در مناطق مرزی شمال غرب کشور خبر داده و تأکید کرده بود که “عملیات تعقیب و مجازات آنها ادامه خواهد داشت”، امروز منابع رسمی اعلام کردند که مسئول اطلاعات سپاه قم و پنج تن از پرسنل ارشد سپاه، در درگیری های مسلحانه در منطقه سردشت، توسط گروه پژاک کشته شده اند. به گزارش فارس، سردار پاسدار عاصمی از فرماندهان سپاه علی بن ابیطالب قم که به منظور انجام ماموریت به منطقه سردشت رفته بود به همراه پنج تن دیگر از پرسنل ارشد سپاه، در درگیری با اعضای گروه پژاک در این منطقه کشته شد.
به گزارش «نسیم آنلاین»، سردار پاسدار عاصمی، مسئول اطلاعات سپاه علی بن ابیطالب استان قم بوده است.
به گزارش فارس، سپاه پاسداران طی روزهای گذشته با انجام چند عملیات مهم و ضربتی، تعدادی از اعضای پژاک را کشته رسانده و مقرهای آنها را مورد حمله قرار داده بود.
بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی زمینی سپاه گفته است این عملیات‌ها تا انهدام کامل پژاک ادامه خواهد داشت.
همزمان تلویزیون نوروز، به نقل از حزب حیات کردستان (پژاک) اعلام کرده است که ۵٧ تن از نیروهای سپاه در حملات روزهای گذشته‌ کشته شده اند.
مرکز مطبوعات و اطلاع رسانی پژاک در سایت رسمی خود مدعی شد “ساعت شش صبح دیروز صبح، اعضای سپاه پاسداران سعی در عبور از مرز و ورود به اقلیم کردستان را داشتند، که منجر به شش رشته درگیری شد و تا عصر ادامه داشت، تا اینکه نیروهای سپاه با دادن تعداد زیادی کشته و مجروح، مجبور به عقب نشینی شدند.”
طی روزهای اخیر مقامات اقلیم کردستان عراق نسبت به تداوم گلوله باران مناطق مختلف آن اقلیم توسط ایران ابراز ناخرسندی کرده و هشدار داده بودند.
همچنین در واکنش به ادامه درگیری ها میان سپاه پاسداران و پژاک و کشته و زخمی شدن گروهی از دوطرف، سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان با انتشار بیانیه یی از دولت جمهوری اسلامی و نیز حزب حیات آزاد کردستان ( پژاک) خواسته بود تا هرچه سریعتر درگیریها را متوقف کرده و آرامش را به منطقه بازگردانند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر