به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

بزرگداشت سالگر ۱۸ تیر در اتاوا با حضور علی افشاری

راه سبز اتاوا در سالگرد ۱۸ تیر اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت این روز با حضور مجازی علی افشاری در دانشگاه اتاوا نموده است. به گزارش تحول سبز، در این مراسم که با همکاری جمعی از دانشجویان دانشگاههای اتاوا و کارلتون..................

راه سبز اتاوا در سالگرد ۱۸ تیر اقدام به برگزاری مراسم بزرگداشت این روز با حضور مجازی علی افشاری در دانشگاه اتاوا نموده است.
به گزارش تحول سبز، در این مراسم که با همکاری جمعی از دانشجویان دانشگاههای اتاوا و کارلتون برگزار می گردد، علی افشاری فعال دانشجویی و عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت ضمن پاسخگویی به پرسشهای حاضرین، در خصوص نقش جنبش دانشجویی در حرکتهای آزادی خواهانه مردم ایران سخنرانی خواهد نمود.
راه سبز اتاوا در اطلاعیه خود از کلیه علاقمندان دعوت نموده است تا با حضور خود در این برنامه که از ساعت ۴ تا ۶ روز یکشنبه ۱۹ تیر مصادف با ۱۰ جولای و در اتاق ۵۰۸۴ ساختمان "سایت" دانشگاه اتاوا برگزار می شود یاد و خاطره دانشجویان شهید و دربند خود را گرامی دارند و در سالگرد این قیام تاریخی دانشجویان کشورمان بار دیگر همراهی خود را با دانشجویان مبارز داخل کشور نشان دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر