به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۷, جمعه

اجرای اصل ۴۴ با سهام عدالت قربانی شد

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی تا کنون نشان می‌دهد که سهم دولت در اقتصاد ملی مرتب افزایش یافته است. به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در همایش “جهاداقتصادی ” در خراسان رضوی افزود: به نظر می‌رسد که باور اجرای اصل ۴۴ در کشور وجود ندارد. وی با اشاره به این‌که اصل ۴۴ که در حال حاضر در کشور اجرا می‌شود اصل ۴۴ نیست، تاکید کرد: اجرای اصل ۴۴ در همان ماه اول با مقوله‌ای...............نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رفتارهای دولت‌های پس از انقلاب اسلامی تا کنون نشان می‌دهد که سهم دولت در اقتصاد ملی مرتب افزایش یافته است.
به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر در همایش “جهاداقتصادی ” در خراسان رضوی افزود: به نظر می‌رسد که باور اجرای اصل ۴۴ در کشور وجود ندارد.
وی با اشاره به این‌که اصل ۴۴ که در حال حاضر در کشور اجرا می‌شود اصل ۴۴ نیست، تاکید کرد: اجرای اصل ۴۴ در همان ماه اول با مقوله‌ای به نام” سهام عدالت” قربانی شد.
باهنر با تاکید بر این‌که اجرای اصل ۴۴ و توزیع ثروت در جامعه نباید مانع یکدیگر باشند، اظهارداشت: در آن واحد نمی‌توان همه شاخص‌های اقتصادی کشور را اصلاح کرد.
وی یادآور شد: باید با باور درست و نگاه جامع و تاثیرگذار اصل ۴۴ قانون اساسی به طور بهینه در کشور اجرا شود.
نایب رییس مجلس یکی از معانی جهاد اقتصادی را غلبه بر تحریم‌های اقتصادی دشمن دانست و ادامه داد: غلبه بر کژفهمی‌های خودی در زمینه اقتصادی که حاضر نیستیم یک انقلاب اقتصادی در کشور داشته باشیم نیز به یک جهاد اقتصادی نیاز دارد.
وی افزود: ۳۰ سال است که می‌گوییم باید قانون کار اصلاح شود ولی تاکنون جرات اصلاح این قانون را نداشته‌ایم.
باهنر تاکید کرد: تحقق جهاد اقتصادی در کشور نیازمند عزم همگانی بخش‌های مختلف اعم از دولتی و خصوصی است.
وی گفت: با وجود دستیابی به موفقیت‌های بسیار در عرصه‌های مختلف، در بخش اقتصادی نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های موجود برای رونق و توسعه کشور به طور مطلوب استفاده کنیم.
وی با انتقاد از آمارهای عجیب و غریب در کشور، ادامه داد: با این آمارها نمی‌توان مسیر درستی را پیمود.
باهنر اظهارداشت : باید با شناخت دقیق توانمندی‌ها و تلاش بیشتر برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اقتصادی کشور، زمینه توسعه و رونق اقتصادی جامعه را بیش از پیش فراهم کرد.
باهنر با اشاره به این‌که قرار بود بر اساس قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ۳۰ درصد از برداشت یارانه‌ها به تولید اختصاص یابد، خاطرنشان کرد: با این‌که هدفمندسازی یارانه‌ها، اتفاق بسیار مهمی در کشور است، ولی اگر درست و با سبد سیاستی موثر اجرا نشود، ظرف دو سال آینده وبال گردن ما شده و منشا مشکلات بسیاری خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر