به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۶, پنجشنبه

«کنگره جهانی یهودیان» خواستار حذف ایران از المپیک شد

موج سبز
کنگره جهانی یهودیان می گوید تا زمانی که ورزشکاران ایرانی از مسابقه دادن با حریفان اسرائیلی خودداری می‌کنند، نباید به جمهوری اسلامی ایران اجازه داد در مسابقات المپیک شرکت کند. کنگره جهانی یهودیان می گوید  تا زمانی که ورزشکاران ایرانی از مسابقه دادن با حریفان اسرائیلی خودداری می‌کنند، نباید به جمهوری اسلامی ایران  اجازه داد در مسابقات المپیک شرکت کند. به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس این سازمان یهودی، این رفتار ایران را «غیر ورزشکارانه و آمیخته با..............


کنگره جهانی یهودیان می گوید تا زمانی که ورزشکاران ایرانی از مسابقه دادن با حریفان اسرائیلی خودداری می‌کنند، نباید به جمهوری اسلامی ایران اجازه داد در مسابقات المپیک شرکت کند.
کنگره جهانی یهودیان می گوید  تا زمانی که ورزشکاران ایرانی از مسابقه دادن با حریفان اسرائیلی خودداری می‌کنند، نباید به جمهوری اسلامی ایران  اجازه داد در مسابقات المپیک شرکت کند.
 
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس این سازمان یهودی، این رفتار ایران را «غیر ورزشکارانه و آمیخته با یهودی ستیزی» خوانده است.
کنگره جهانی یهودیان در سال ۱۹۳۶ در سوئیس بنیادگذاری شد و هدف خود را مطرح کردن نیازها و  منافع یهودیان جهان می خواند.
 
محمد علیرضایى، شناگر ایرانى که براى رقابت در مسابقات جهانى شنا در شانگهاى چین حضور دارد، روز یکشنبه با اعلام انصراف از مسابقات، از رویارویى با حریف اسرائیلى‌اش سرباز زد.
 
ییژاک کرامر، سرپرست تیم شناى اسرائیل با انتقاد از عملکرد تیم‌هاى ورزشى جمهورى اسلامى ایران در این زمینه گفت: «این اتفاقى است غیرمنطقى که معمولا مى‌افتد. این رقابت‌ها ورزشى است و نه سیاسى و باید از هم تفکیک داده شود.»
 
شناگر ایرانی، سیاسی بودن انگیزه انصراف خود از رقابت با حریف اسرائیلی اش را رد کرد.
 
محمد علیرضایی روز سه شنبه در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس، دلیل اعلام انصرافش از رقابت روز یکشنبه در گروه ۱۰۰ متر قورباغه را «خستگی و سستی» ناشی از سفر و تاخیر در ورود به چین، میزبان این مسابقات، عنوان کرد. آقای علیرضایی رقابت با ورزشکاران اسرائیلی را «بدون اشکال» خوانده است.
اواخر تیر ماه نیز   فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و یک شبکه رادیویی از سازمان صداوسیما، درمراسمی که به صورت اشتراکی برگزار کردند، به تجلیل از بشیر باباجان‌زاده، فرنگی کار وزن ۱۲۰ کیلوگرم تیم ملی ایران پرداختند .
بشیر باباجان‌زاده در رقابت های جایزه بزرگ طلایی در باکو، هنگام مبارزه با میهالی دیک باردوس از مجارستان، متوجه شد که در صورت پیروزی باید به مصاف رقیب اسرائیلی برود.
 
به همین خاطر در لحظات آخر مسابقه در شرایطی که پیروز این نبرد حساس بود، به دستور کادر سرپرستی تیم ایران اعلام کرد که دستش آسیب دیده و نمی تواند به مبارزه ادامه بدهد. 
 جمهوری اسلامی که از دشمنان سرسخت اسرائیل مانند حماس و حزب الله لبنان هواداری می کند، به ورزشکاران ایرانی اجازه نمی دهد با حریفان اسرائیلی دست و پنجه نرم کنند. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر