به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ تیر ۱۰, جمعه

ناتوانی مردم در خرید مسکن، اجاره بها را ۶۰ درصد افزایش داده است

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که ناتوانی مردم برای خرید مسکن و تقاضا برای اجاره، اجاره بهای مسکن را در برخی نقاط ۶۰ درصد افزایش داده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید برای افزایش قدرت خرید مسکن مردم و همچنین کاهش تقاضا برای اجاره مسکن نرخ تسهیلات خرید مسکن را افزایش دهد. “مهرداد بائوج‌لاهوتی” در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای تأمین نیاز مردم ساخته شود، تصریح کرد: زوج‌های جوان سالانه به ۷۰۰ هزار واحد مسکونی نیاز دارند که اجرای طرح مسکن مهر پاسخ‌گوی این نیاز نیست. نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: ناتوانی مردم برای خرید مسکن، تقاضا برای اجاره مسکن را افزایش داده است و این..................

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که ناتوانی مردم برای خرید مسکن و تقاضا برای اجاره، اجاره بهای مسکن را در برخی نقاط ۶۰ درصد افزایش داده است، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید برای افزایش قدرت خرید مسکن مردم و همچنین کاهش تقاضا برای اجاره مسکن نرخ تسهیلات خرید مسکن را افزایش دهد.
“مهرداد بائوج‌لاهوتی” در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این که باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی برای تأمین نیاز مردم ساخته شود، تصریح کرد: زوج‌های جوان سالانه به ۷۰۰ هزار واحد مسکونی نیاز دارند که اجرای طرح مسکن مهر پاسخ‌گوی این نیاز نیست.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: ناتوانی مردم برای خرید مسکن، تقاضا برای اجاره مسکن را افزایش داده است و این موضوع باعث افزایش اجاره بهای مسکن تا حدود ۶۰ درصد شده است.
وی با بیان این که در ۴ سال گذشته یک میلیون واحد مسکن مهر ساخته شده است، اظهار کرد: اگر امسال ۲۰۰ هزار مسکن مهر ساخته شود باز هم برای تأمین نیاز مردم به مسکن، ۸۰۰ هزار واحد مسکونی جدید نیاز داریم که باید برای تأمین این نیاز به انبوه‌سازان خصوصی اعتماد شود.
بائوج‌لاهوتی با بیان این که قیمت یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری در بدترین نقطه شهر تهران حداقل ۱۰۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی خرید مسکن بسیار اندک است و نمی‌تواند منبع مالی مناسبی برای متقاضیان خرید مسکن باشد.
وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی باید برای افزایش قدرت خرید مسکن مردم و همچنین کاهش تقاضا برای اجاره مسکن، نرخ تسهیلات خرید مسکن را افزایش دهد.
عضو کمیسیون عمران مجلس با یادآوری این که سال ۸۶ قیمت مسکن تا حدود ۸۰ درصد افزایش یافت، گفت: اجرایی شدن طرح مسکن مهر در سال ۸۶ از افزایش مجدد قیمت مسکن در کشور جلوگیری کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر