به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه

اعتصاب عمومی سراسر سوریه را فراگرفت

ندای سبز آزادی 
شهرهای مختلف سوریه از امروز یکشنبه، در پاسخ به فراخوان کمیته های هماهنگی محلی، شاهد اعتصاب عمومی گسترده شد. این فراخوان تحت عنوان " اعتصاب کرامت " به هدف ایجاد اختلال در عملکرد رژیم بشار اسد سازماندهی شده است. این در حالی است که بشار اسد می گوید: بحران پایان یافته و بر توطئه خارجی پیروز شده ایم.
العربیه به نقل از منابع مخالفان اعلام کرد، در تجمع های اعتراضی مختلف روز گذشته دست کم بیست و یک تن..............
 
شهرهای مختلف سوریه از امروز یکشنبه، در پاسخ به فراخوان کمیته های هماهنگی محلی، شاهد اعتصاب عمومی گسترده شد.
این فراخوان تحت عنوان " اعتصاب کرامت " به هدف ایجاد اختلال در عملکرد رژیم بشار اسد سازماندهی شده است.
این در حالی است که بشار اسد می گوید: بحران پایان یافته و بر توطئه خارجی پیروز شده ایم.
العربیه به نقل از منابع مخالفان اعلام کرد، در تجمع های اعتراضی مختلف روز گذشته دست کم بیست و یک تن کشته شدند.
در همین حال برهان غلیون رئیس شورای ملی سوریه از جامعه جهانی و اتحادیه عرب خواست بر روسیه فشار وارد سازند تا سازمان ملل بتواند رژیم سوریه را فورا محکوم کند.
غلیون پس از دیدار با وزیر خارجه ایتالیا گفت :" محافظت از مردم سوریه از مسئولیت های سازمان ملل است. در سوریه جنگ داخلی در کار نیست. رژیم در حال سرکوب ملت است."
اما بشار اسد رئیس رژیم سوریه در دیدار با تعدادی از روحانیون درزی که از لبنان به دیدار او آمدند حوادث جاری در کشور خویش را پایان یافته دانست و گفت سوریه بر توطئه خارجی پیروز شد.

به گزارش روزنامه کویتی " الانباء "  بشار اسد در این دیدار گفت :" سوریه بر فتنه خارجی پیروز شد ، حوادث پایان یافته است و بر همه مسائل اشراف داریم."
اسد، تحریم هایی را که اتحادیه عرب علیه این کشور به تصویب رسانده بود را بیهوده توصیف کرد و گفت :" آنها چه می توانند انجام دهند ، هیچ کاری نمی توانند بکنند ، همه این اتفاق ها توطئه خارجی است ... برخی کشورهای خلیجی بیمار هستند."
بشار اسد گفت :" هیچ کس نمی تواند سوریه را محاصره کند ، آنها با این قطعنامه ها خود را محاصره می کنند. ایران با ماست و عراق نیز پس از عقب نشینی نیروهای آمریکایی به بهترین جایگاه خود بازخواهد گشت. لبنان در کنار ماست و اردن نیز تحریم ها را رد کرده است. آنها می خواهند چه کنند؟ هیچ کس نمی تواند سوریه را محاصره کند."
بشار اسد گفت :" تبلیغات و فعالیت رسانه ای آنان هیچ زیانی به ما نمی رساند. در قاموس ما ترس وجود ندارد. روحیه ما بالا است."
از سوی دیگر دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد روز شنبه نه تن دیگر از مخالفان به دست نیروهای دولتی کشته شدند.
بر اساس این گزارش این افراد در حمص ، درعا و ادلب کشته شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر