به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ دی ۳, شنبه

توقیف دارایی های ۱۸۰ مقام و شرکت ایرانی

ندای سبز آزادی
بدنبال تحریم مقامات و شرکتهای ایرانی از سوی کشورهای غربی، دولت سوئيس دارایی های  ۱۸۰ شخصيت حقيقی و حقوقی ايرانی را مسدود کرده است. به نوشته خبرگزاری ها این افراد در ارتباط با صنایع حمل و نقل دریایی هستند. اوایل سال جاری نیز دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس ۵ فرد و ۱۱۱ سازمان و شرکت را در فهرست تحریم‌ها علیه ایران قرار داد. اخیرا اتحادیه اروپا ۱۸۰ شرکت تجاری و شخص ایرانی را مشمول تحریم‌های جدید بخش ترابری و انرژی کرد. شرکت‌هایی در این خصوص به فهرست تحریم‌شدگان پرونده اتمی ایران پیوستند که با شرکت‌های کشتی‌رانی و....................

بدنبال تحریم مقامات و شرکتهای ایرانی از سوی کشورهای غربی، دولت سوئيس دارایی های  ۱۸۰ شخصيت حقيقی و حقوقی ايرانی را مسدود کرده است.
به نوشته خبرگزاری ها این افراد در ارتباط با صنایع حمل و نقل دریایی هستند. 
اوایل سال جاری نیز دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس ۵ فرد و ۱۱۱ سازمان و شرکت را در فهرست تحریم‌ها علیه ایران قرار داد.
اخیرا اتحادیه اروپا ۱۸۰ شرکت تجاری و شخص ایرانی را مشمول تحریم‌های جدید بخش ترابری و انرژی کرد. شرکت‌هایی در این خصوص به فهرست تحریم‌شدگان پرونده اتمی ایران پیوستند که با شرکت‌های کشتی‌رانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ارتباط دارند. با این وجود اتحادیه اروپا از طرح پیشنهادی فرانسه و ایتالیا در خصوص تحریم کامل واردات نفت ایران و حمایت بریتانیا، آلمان و هلند از آن، حمایت نکرد و آن را منتفی دانست.
در همین حال بریتانیا به دلیل فشار به ایران و ممانعت از دست‌یابی احتمالی ایران به تسلیحات هسته‌ای و توسعهٔ احتمالی برنامهٔ اتمی نظامی‌اش کلیه تبادلات مالی خود را با همهٔ بانک‌های ایران از جمله بانک مرکزی ایران به طور کامل قطع کرده‌است.

امریکا و کانادا نیز سیاستهای تحریمی علیه ایران را افزایش داده اند.

از سوی دیگر، دیپلمات های آمریکا، اتحادیه اروپا و چند کشور دیگر در نشست خود در رم بر سر افزایش فشار بر ایران برای وادار کردن این کشور به ادامه مذاکرات اتمی به توافق رسیدند. تحریم واردات نفت ایران از جمله بحث های این نشست بود.
این در حالی است که اخیرا مقامات جمهوری اسلامی به اثرات تخریبی این تحریم ها بر اقتصاد کشور تصریح کرده اند.

در همین حال هفته گذشته در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی مساله تحریم ها با حضور مردان اقتصادی دولت احمدی نژاد برگزار شد که نمایندگان توضیحات مدیران اقتصادی کشور را قانع کننده ندانستند.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر