به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

تذکر ۴۲ نماینده درباره انتصاب داماد احمدی‌نژاد

جرس
در پی اظهارات و افشاگری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیرامون زد و بند و پارتی بازی محمود احمدی نژاد برای انتصاب داماد خود در مراکز مهم دولتی، روز چهارشنبه هفتم دی ماه ۴۲ نماینده مجلس در اعتراض به انتصاب خورشیدی داماد احمدی نژاد به ریاست..............


  در پی اظهارات و افشاگری رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی پیرامون زد و بند و پارتی بازی محمود احمدی نژاد برای انتصاب داماد خود در مراکز مهم دولتی، روز چهارشنبه هفتم دی ماه ۴۲ نماینده مجلس در اعتراض به انتصاب خورشیدی داماد احمدی نژاد به ریاست موسسه استاندارد به رئیس جمهور تذکر کتبی دادند.
به گزارش مهر، امروز ۴۲ نماینده مجلس درخصوص انتصاب داماد احمدی نژاد به ریاست موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، به رئیس دولت درباره سپردن کارها به افراد شایسته تذکر کتبی دادند.

متن کامل این تذکر به شرح زیر است:

خداوند در قرآن مجید فرموده اند: خدا به شما امر می کند که امانت ها را به اهلش بسپارید.
موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران از جمله تخصصی ترین سازمان های دولتی است که برای فرایند تولید، تجارت، توزیع و مصرف طیف گسترده ای از کالاها و خدمات مقررات گذاری می کند و خود مسئول نظارت بر اجرای آن مقررات نیز هست. هیچ کس نمی پذیرد که موسسه ای با بیان پیچیدگی فنی و علمی به جوان بی تجربه ای که پزشک عمومی است، سپرده شود. جوانی که تنها تجربگی اش این است که داماد رئیس جمهور است.
این کار شما اولین مورد از این دست نیست، ولی تعارض این مورد با شعارها و وعده های جنابعالی از همیشه آشکارتر و تأسف بارتر است. لغو این حکم از نظر ما نمایندگان ملت ضروری است که باید بدون فوت وقت صورت گیرد.

امضاء کنندگان: مرتضی آقاتهرانی، علی عباسپور، هادی قوامی، احمد توکلی، حسینعلی شهریاری، حمید رسایی، جواد جهانگیرزاده، امیرحسین رحیمی، محمد دهقان، سیدحسین حسینی، غلامرضا اسدالهی، کاظم فرهمند، سیدشریف حسینی، محمدتقی رهبر، جواد آرین منش، سیدمصطفی طباطبایی نژاد، سیدحسین ذوالانوار، سیداحمد آوایی، الیاس نادران، حمیدرضا پولادگر، کاظم جلالی، حسین نجابت، سید جلال یحیی زاده، سیدمحمود حسینی دولت آباد، حمید کاتوزیان، سیداحمدرضا دستغیب، غلامرضا مصباحی مقدم، سیدجواد زمانی، حسین فدایی، صمد فدایی، جعفر قادری، مصطفی رضاحسینی، علی بروغنی، حمید سعادت، قدرت الله علیخانی، محمدجواد نظری مهر و ۶ امضای ناخوانای دیگر.

گفتنی است احمد توکلی، رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، دوشنبه پنجم دی ماه گوشه هایی از زد و بند و فساد مقامات کشور را افشا کرده و نسبت به "عاقبت انتصاب افراد بی صلاحیت" هشدار داده و منتقدانه گفته بود: "یکی از مصادیق ظلم رفیق‌بازی و پارتی‌بازی در مناصب و امکانات اداری است. افرادی بی صلاحیت را در راس امور مختلف گذاشتند و بعنوان مثال مهدی خورشیدی داماد احمدی‌نژاد رئیس سازمان استاندارد شده است سؤال این است که این جوان مگر چه تجربه و صلاحیتی برای این مسئولیت تخصصی دارد ؟"

لازم به یادآوری است، دو سال پیش مهدی خورشیدی داماد محمود احمدی نژاد به افشاگری پدرش در مورد مدیریت احمدی نژاد در دولت نهم واکنش نشان داده و در پاسخ به پدرش که گفته بود "از فعالیت برای پیروزی احمدی‌نژاد پشیمانم"، گفته بود: "برخی جوسازی‌های سیاسی مطرح شده از سوی مخالفان دولت و حتی برخی از نزدیكان سببی و نصبی اعضای دولت كاملا غیركارشناسی و غیرعقلانی است . طرح مسئله‌ای با عنوان بكارگیری افراد نالایق و بی‌كفایت در دولت احمدی‌نژاد بحث جدیدی نبوده بلكه از ابتدای روی كار آمدن دولت نهم جهت تخریب و فضاسازی مطرح شده و جنبه دیگری هم ندارد و هدف احمدی‌نژاد فقط خدمت به بندگان خداست."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر