به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آذر ۳۰, چهارشنبه

ایران تا یک سال دیگر می تواند بمب اتمی بسازد

لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا می گوید ایران تا یک سال دیگر به توانایی تولید بمب هسته ای دست پیدا خواهد کرد. به گزارش بی بی سی، پانه تا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت با وجود تلاش برای ایجاد اخلال در برنامه اتمی ایران، این کشور به مرحله ای رسیده است که می تواند ظرف یک سال یا کمتر به توانمندی ساخت سلاح اتمی دست یابد.وزیر دفاع آمریکا همچنین گفت ممکن است ایرانی ها دارای تاسیسات مخفی برای غنی سازی اورانیوم باشند که به............
  لئون پانه تا، وزیر دفاع آمریکا می گوید ایران تا یک سال دیگر به توانایی تولید بمب هسته ای دست پیدا خواهد کرد.
به گزارش بی بی سی، پانه تا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس گفت با وجود تلاش برای ایجاد اخلال در برنامه اتمی ایران، این کشور به مرحله ای رسیده است که می تواند ظرف یک سال یا کمتر به توانمندی ساخت سلاح اتمی دست یابد.
وزیر دفاع آمریکا همچنین گفت ممکن است ایرانی ها دارای تاسیسات مخفی برای غنی سازی اورانیوم باشند که به تلاش آنها برای دستیابی به سلاح اتمی شتاب می بخشد.
به گفته آقای پانه تا آمریکا به ایران اجازه دستیابی به چنین جنگ افزارهایی را نخواهد داد و او این موضوع را “خط قرمز” ایالات متحده و اسرائیل دانست.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد اگر ایرانی ها در تلاش خود برای دستیابی به سلاح اتمی پیش بروند و آمریکا اطلاعات لازم را در این باره به دست بیاورد، علیه آن اقدام خواهد کرد.
به گفته لئون پانه تا، آمریکا همه گزینه ها را برای چنین اقدامی در نظر خواهد گرفت.
ایران همواره نظامی بودن ماهیت برنامه اتمی خود را رد کرده و می گوید فعالیت های هسته ای این کشور صلح آمیز هستند.
آمریکا و اسرائیل همواره تاریخهای مختلفی درباره دستیابی احتمالی ایران به بمب اتمی بیان کرده اند که گاه از سوی ناظران مستقل نیز رد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر