به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ دی ۷, چهارشنبه

اظهارات تند روح الامینی در خصوص کروبی و موسوی

دبیر کل حزب توسعه وعدالت با اشاره به نهم دیماه سال ۸۸ گفت: این روز اوج انزجار، خروش واقتدار مردمی در برابر سران فتنه بود . به گزارش سحام و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، عبدالحسین روح الامینی روز سه شنبه درسالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت : اگر سران فتنه در روز ۲۵ خرداد ۸۸ صف خود را از آنان جدا می کردند و آن حرکت را محکوم می کردند مسیر عوض می شد. روح الامینی گفت: اما فتنه گران سکوت کردند و از این ماجرا وحوادث خوششان آمد وکرانه های فتنه به سمت خارج...................

 دبیر کل حزب توسعه وعدالت با اشاره به نهم دیماه سال ۸۸ گفت: این روز اوج انزجار، خروش واقتدار مردمی در برابر سران فتنه بود .
به گزارش سحام و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی، عبدالحسین روح الامینی روز سه شنبه درسالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت : اگر سران فتنه در روز ۲۵ خرداد ۸۸ صف خود را از آنان جدا می کردند و آن حرکت را محکوم می کردند مسیر عوض می شد.
روح الامینی گفت: اما فتنه گران سکوت کردند و از این ماجرا وحوادث خوششان آمد وکرانه های فتنه به سمت خارج ومنافقین رفت. آنان موجی درست کردند که دشمنان بر آن سوار شدند و این خواست دشمن بود اما سران فتنه در این خصوص نیز اعلام برائت نکردند.
وی در ادامه اظهارات خود گفت: سران فتنه فکر می کردند که با این مسایل جابجایی در قدرت شکل می گیرد و آنان احترام روز عاشورا را هم نگه نداشتند تا آنکه خروش مردم مومن در سراسر کشورو در روز ۹ دی، فتنه و غبار را کنار زد.
وی با اشاره به شهادت فرزند خود در حوادث پس از انتخابات اظهار کرد: من پیگیر موضوع شهادت پسر خود از طرق مختلف هستم و در عین حال مراقبت می کنم که در مقابل نظام نایستم و خاری جلوی پای نظام نباشم.
روح الامینی ادامه داد: بعد از شهادت فرزندم ، بزرگوارانی که به من تسلی خاطر می دادند همواره یادآور بودند که اگر مصیبتی دیدید، همیشه ذکر مصائب اهل بیت و اباعبدالله را به یاد داشته باشید.
روح الامینی در زمینه انتخابات پیش رو مجلس گفت: از تمامی تلاش خود برای هر چه پرشورتر برگزار شدن انتخابات استفاده می کنیم تا مجلس آینده مجلسی کارآمد وموفق باشد.
این سخنان روح الامینی در حالی مطرح می شود که رهبران جنبش سبز، خاتمی، شورای هماهنگی راه سبز امید و احزاب و گروه های اصلاح طلب اعلام به عدم حضور در انتخابات کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر