به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آذر ۲۲, سه‌شنبه

استقبال با لنگه کفش؛ کارگر اخراجی عدالت را معنا کرد

 فرشید آل داوود
رئیس دولت در ساری با لنگه کفش مورد استقبال مردمی قرار گرفت و بلافاصله فرد حمله کننده  که یک کارگر اخراجی بود، مورد هجوم محافظان احمدی نژاد قرار گرفت.  این خبر را نخستین بار یک سایت نزدیک به دولت منتشر کرد. داستان از این قرار است که یک کارگر اخراجی صنایع نساجی........
*نظرات وارده در یادداشت لزوما بیانگر دیدگاه 88 نمی باشد
  رئیس دولت در ساری با لنگه کفش مورد استقبال مردمی قرار گرفت و بلافاصله فرد حمله کننده  که یک کارگر اخراجی بود، مورد هجوم محافظان احمدی نژاد قرار گرفت. 

این خبر را نخستین بار یک سایت نزدیک به دولت منتشر کرد. داستان از این قرار است که یک کارگر اخراجی صنایع نساجی آرام آرام خود را به صندلی های ردیف جلو رساند و منتظر فرصتی مناسب شد تا با لنگه کفش رئیس دولت را مورد حمله قرار دهد.

فرد ضارب هر دو لنگه کفش خود را به سوی احمدی نژاد پرتاب کرد و در حالیکه کفشهایش به بنر پشت سر احمدی نژاد برخورد کرده بود بلافاصله ماموران با کتک کارگر معترض را از سالن همایش خارج کردند.

رئیس دولت طبق اعلام قبلی برای افتتاح پروژه مسکن مهر و حضور در مراسم سالگرد کردان به ساری رفته بود. مسئولان برگزاری همایش که کنترل خود را از دست داده بودند به سمت کارگر هجوم برده و در حضور رئیس دولت وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گفته شاهدان عینی ، در این لحظات احمدی نژاد فقط ناظر کتک خوردن کارگر معترض بود و در نهایت با مداخله چند مامور انتظامی کارگر معترض از سالن همایش خارج شد و احمدی نژاد نیز در کمال خونسردی به سخنرانی خود ادامه داد.

سایت های نزدیک به دولت هنگام پوشش این خبر در حالیکه با افتخار به اخراجی بودن کارگر معترض اشاره می کردند عصبانیت خود را از افتضاح بوجود آمده ابراز می کردند.

این سایت ها نوشتند در بررسی های اولیه مشخص شده که این فرد کارگر اخراجی یکی از کارخانجات نساجی است که بیش از یک سال است حقوقی دریافت نکرده بود.

خاتمی را هم وارد معرکه کردند!


گمانه زنی سایت های نزدیک به دولت بلافاصله آغاز شد و اخبار جدید تری از ماهیت ضارب منتشر شد. بر اساس این گمانه زنی وی رشید ش نام داشت که اهل ساری بود. اما به نظر می رسید این اظهارات خیلی پایه و اساس محکمی ندارد . چرا که یک ارزیابی دیگر مدعی بود که ضارب اهل قائم شهر است.
اما مقامات استانداری مازندران سریعا برای رفع و رجوع غائله در یک سناریوی ضعیف و دروغین مدعی شدند که کارگر معترض به محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران هم تخم مرغ پرتاب کرده بود !

آگاهان می گویند این سناریو به این منظور بیان شد تا از طریق این هم شکل سازی تلاش شود احمدی نژاد که ادعای مردمی بودن دارد نخستین رئیس جمهوری نباشد که مورد تهاجم و تحقیر قرار گرفته باشد.

مسئولان استانداری اضافه کردند که کارگر ضارب تعادل رفتاری درستی نداشته و فرد مشکوکی به نظر می رسد ! مقامات استانداری می گویند علت انجام این کار توسط نهادهای مسئول در حال پیگیری است و برخورد جدی با این اقدام نادرست انجام خواهد شد.

بهرام که گور می گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه گور بهرام گرفت؟


رئیس دولت چند سال قبل و پس از آنکه جرج بوش در عراق با لنگه کفش مورد هجوم یک خبرنگار عراقی قرار گرفت گفته بود که نفرت از مستکبرین موجب چنین اقدامی شده است. احمدی نژاد تاکید کرده بود که فرق است بین ما که در دیگر کشورها مورد استقبال مردمی قرار می گیریم و امریکایی هایی که هیچ محبوبیتی میان دیگران ندارند.

حال بعد از چند سال به جای یک لنگه کفش 2 لنگه کفش به سوی خودش پرتاب شده با این تفاوت که پرتاب کننده کفش نه با یک اجنبی و مستکبر بلکه با رئیس دولت کشورش روبرو بوده است.

حمله رئیس دولت به مجلس در ساری


سخنرانی های حاشیه ای احمدی نژاد این روزها و با نزدیک شدن به پایان دوره ریاست جمهوری وی شدت بیشتری گرفته است. برخی رسانه ها می گویند تیم دولت و حتی شخص وی اسنادی در اختیار دارند که قصد دارند از طریق تهدید به رو کردن آنها برای ماندن در قدرت دست به افشا گری بزنند.

رئیس دولت در ساری دوباره به مجلس حمله کرد و اقدام نمایندگان در عزل کردان را موضوع از پیش طراحی شده برای انجام کارهایی دیگر در سال 88 دانست.

احمدی نژاد گفت: در جلسه استیضاح کردان شاهد جوسازی‌ها و هجوم سنگین علیه وی بودیم و بی‌تردید تهمت و لجن پراکنی ارتباطی با استیضاح نداشت !

رئیس دولت در ادامه تهدید به افشاگری هایش تلویحا عوامل خارج از مجموعه دولت را فاسد نامید و گفت: امروز نیز کسانی به وزیر ما می‌گویند به ما امکانات خاص ارائه بده تا با تو کاری نداشته باشیم اما مرحوم کردان هرگز نخواست این گونه باشد و به تنهایی در برابر هجمه‌ها ایستاد.

دروغهای دولت


میزان نارضایتی از عملکرد دولت این روزها محدود به سیاسیون اصولگرا نیست. وخامت وضع اقتصادی موجب شده که بیکاران زیاد تری به جرگه ناراضیان بپیوندند. این در حالی است که دولت تلاش دارد با دستکاری آمارها میزان اشتغال را در سطح بالائی نشان دهد.

آبان ماه گذشته چند نماینده مجلس آمارهای دولت در باره نرخ بیکاری را دروغ دانستند. روزنامه شرق هم نوشت خیلی راحت می‌توان از یک جامعه هدف ۱۰۰ نفری حداقل ۵۰، ۶۰نفر کار‌شناس (لیسانس) بیکار، ۱۰الی ۱۵ نفر کار‌شناس ارشد، یکی، دو نفر دکترا و دست آخر ۲۰ تا ۳۰ فرد کم‌سواد (زیر دیپلم) پیدا کرد. این در حالی بود که بنابر گزارش‌های رسمی دولت، نرخ بیکاری در کشور ۱۱/۱ درصد است !

مصطفی پور محمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور چند روز قبل گفته بود 75 درصد مردم دولت را عامل فسادهای اقتصادی اخیر می دانند.

هو شدن دولت در سفرهای استانی


وخامت وضع اقتصادی موجب شده که حتی سفرهای استانی احمدی نژاد به استانهای مختلف با اعتراض های متعددی روبرو شود . یک خبرنگار مستقل در تهران که از نزدیک در یکی از سفرهای استانی به جنوب کشور با احمدی نژاد همراه بوده می گوید : هنگام سخنرانی های احمدی نژاد در استادیوم های شهری همهمه و غوغای زیادی وجود دارد. احمدی نژاد از بهبود اوضاع کشور صحبت می کند و مردم فریاد می زنند دروغ است !

این در حالی است که دولت رسانه ها را از درج اخبار اعتراضات مردم به دولت و همراهانش در سفرهای استانی منع می کند و تنها اخبار رسمی را معتبر می داند.

بنا به اظهار خبرنگار مطلع ، در سفرهای استانی هیچکس به حرفهای احمدی نژاد گوش نمی دهد و همه منتظر هستند تا اظهارات رئیس دولت خاتمه یافته تا نامه هایشان را به وی بدهند. حتی در مواقعی که وی از مسائل هسته ای صحبت می کند جمع زیادی از کارگران ناراضی شروع به هو کردن می کنند و می گویند به وضع نابسامان ما رسیدگی کن !

به نظر می رسد اسطوره موسوم به دولت محرومان خیلی زود رنگ  واقعی خود را نشان داد و اقشار محروم و فقیر بتدریج در زمره مخالفان سرسخت رئیس دولت قرار کی گیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر