به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ دی ۸, پنجشنبه

نخستین جلسه دادگاه امیر میرزایی حکمتی، به اتهام جاسوسی برای آمریکا برگزار شد

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیر میرزایی حکمتی، که چندی پیش به اتهام جاسوسی برای آمریکا بازداشت شده بود، پیش از ظهر امروز سه شنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس، امیر میرزایی حکمتی فرزند علی متولد 1983 میلادی اهل ایران، مقیم آمریکا ایالت میشیگان است که به اتهام همکاری با دولت آمریکا و سرویس جاسوسی CIA بازداشت.............


نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیر میرزایی حکمتی، که چندی پیش به اتهام جاسوسی برای آمریکا بازداشت شده بود، پیش از ظهر امروز سه شنبه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، امیر میرزایی حکمتی فرزند علی متولد 1983 میلادی اهل ایران، مقیم آمریکا ایالت میشیگان است که به اتهام همکاری با دولت آمریکا و سرویس جاسوسی CIA بازداشت شده است.
بر اساس این گزارش، در ابتدای جلسه دادگاه امروز، کیفرخواست متهم توسط آقای قطبی نماینده دادستان قرائت شد؛ این کیفرخواست بر اساس گزارشات مدیرکل حقوقی و قضایی معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و اقاریر خود متهم تنظیم شده بود.
پس از قرائت کیفرخواست، امیرمیرزایی حکمتی نیز خود را معرفی و سپس در برابر سؤالات قاضی صلواتی از خود دفاع کرد. پس از سخنان حکمتی، صمدی وکیل مدافع متهم نیز به ایراد دفاعیات خود پرداخت و به کیفرخواست صادره نقدهایی اقامه کرد.
پس از سخنان وکیل مدافع، نماینده دادستان نیز از کیفرخواست دفاع و نقدهای وکیل مدافع را وارد ندانست.
سرانجام پس از اظهارات موکل، وکیل و نماینده دادستان و همچنین سؤال و جواب‌های صلواتی و متهم، قاضی صلواتی اعلام کرد که پس از ارائه لایحه دفاعیه وکیل به دادگاه و بررسی‌های لازم، حکم نهایی صادر خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر