به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ آذر ۱۴, دوشنبه

رهبر جمهوری اسلامی برای فعالیت اصلاح طلبان شرط گذاشت

 ندای سبز آزادی
رئیس مجلس خبرگان می‌گوید،  رهبر جمهوری اسلامی،  شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را مشروط به «اقرار به اشتباه» خود کرده‌ است. این در حالی است که اصلاح طلبان در ایران، شرکت خود در انتخابات را مشروط به تضمین آزادی و سلامت انتخابات، آزادی زندانیان سیاسی، رفع حصر از رهبران جنبش سبز و گشایش فضای سیاسی کشور کرده اند. شروطی که به نظر می رسد تحقق آن در گرو خواست آیت الله خامنه ای به بازگشت به روال قانونی و دموکراتیک باشد. مهدوی کنی در مصاحبه با خبرگزاری فارس، ‌گفت: هنگامی که از رهبر جمهوری اسلامی درباره حضور اصلاح‌طلبان................
رئیس مجلس خبرگان می‌گوید،  رهبر جمهوری اسلامی،  شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را مشروط به «اقرار به اشتباه» خود کرده‌ است.
این در حالی است که اصلاح طلبان در ایران، شرکت خود در انتخابات را مشروط به تضمین آزادی و سلامت انتخابات، آزادی زندانیان سیاسی، رفع حصر از رهبران جنبش سبز و گشایش فضای سیاسی کشور کرده اند. شروطی که به نظر می رسد تحقق آن در گرو خواست آیت الله خامنه ای به بازگشت به روال قانونی و دموکراتیک باشد.
مهدوی کنی در مصاحبه با خبرگزاری فارس، ‌گفت: هنگامی که از رهبر جمهوری اسلامی درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پرسیده، شد،  او در پاسخ گفت که «اگر آمدند و اقرار به اشتباه کردند، مسئله‌ای نیست، ولی نه اینکه بگویند ما می‌خواهیم بیاییم در انتخابات و از نان پخته شده استفاده کنیم. بیایند و بگویند ما در برهه‌ای اشتباه کردیم و حالا هم فهمیده‌ایم و دیگر نمی‌خواهیم آن اشتباهات را تکرار کنیم.»
آقای مهدوی کنی در این مصاحبه درباره مسایل مختلفی سخن گفته است. از فعالیت انتخاباتی اصولگرایان تا سابقه آشنایی خود با رهبر جمهوری اسلامی.
دبیر کل جامعه روحانیت تهران در بخشی از این مصاحبه تایید کرده است که پس از رحلت امام، برخی از روحانیون عضو مجلس خبرگان، آیت الله خامنه ای را در اندازه مرجعیت نمی دانستند. مهدوی کنی می گوید: ‌بعد از فوت امام و دو مرجع دیگر مرحوم آیت‌الله اراکی و آیت‌الله گلپایگانی‌، می‌دانید که در جامعه مدرسین بحث شد که مرجع یا مراجع چه کسانی باشند. آقایان در قم 7 نفر را گفتند و ما در تهران به عنوان جامعه روحانیت 3 نفر را معرفی کردیم. با تفاوت‌هایی که افراد از نظر علمی داشتند، ما دیدیم یکی از کسانی که می‌تواند در جایگاه مرجعیت قرار بگیرد، ایشان  (خامنه ای) هستند. بعضی از دوستان ما در جامعه مدرسین کمی روی این موضوع تشکیک کردند. شاید آقای مؤمن و چند نفر دیگر، اوایل شک می‌کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر