به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۲۸, شنبه

بطری آب در راهپیمایی امروز و نصیحتی به دروغ پردازان سه سال اخیر + عکس و فیلم

تصاویری که در زیر می بینید، مربوط به راهپیمایی امروز است که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است. زیرنویس های آن نیز مربوط به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان اخیر است. به گزارش کلمه، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که راهپیمایی روز قدس برگزار می شود، شاهدیم که رسانه انحصاری نظام تصاویری را پخش می کند که بطری آب را جلوی.................

  تصاویری که در زیر می بینید، مربوط به راهپیمایی امروز است که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شده است. زیرنویس های آن نیز مربوط به جمع آوری کمک برای زلزله زدگان اخیر است.
به گزارش کلمه، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که راهپیمایی روز قدس برگزار می شود، شاهدیم که رسانه انحصاری نظام تصاویری را پخش می کند که بطری آب را جلوی دوربین صدا و سیما در دست راهپیمایان نشان می دهد.
این تصویر، خاطره روز قدس سه سال قبل را زنده می کند که رسانه های حکومتی وجود بطری آب و سیگار در دست چند نفر از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس ۸۸ را بهانه کردند که خیل عظیم مردم معترض حاضر در تجمع آن روز را غیر مذهبی و روزه خوار معرفی کنند و سوژه ای تازه برای دروغ پردازی ها علیه جنبش سبز بتراشند و آتش توپخانه جفاکاری رسانه های حکومتی را علیه مردم مظلوم و مسلمان که تنها جرمشان مخالفت با اقتدارگرایان حاکم بود، روشن کنند.
لابد این فردی که جلوی دوربین صدا و سیما دیده می شود مانند افرادی که سه سال قبل در روز قدس رفتاری متفاوت داشتند، عذری داشته اند و یا دلیل دیگری در کار بوده که روزه دار نبودند. این موضوع به شخص آنها مربوط است و ما هم به این بهانه قصد مچ گیری از صدا و سیما نداریم.
حتی به اینکه صداوسیما این تصاویر را سریع از پخش زنده حذف و سانسور کرد و در کل هم غالب تصاویر راهپیمایی امروز را با نمای بسته می گرفت هم نمی پردازیم. تعمیم این موضوع به دیگر شرکت کنندگان هم به همان اندازه بی ربط است که بطری آب در دست چند شرکت کننده در روز قدس ۸۸ را به همه سبزهای معترض حاضر در آن نسبت دادند.
تنها خواستیم با ارائه این تصویر، به دروغ پردازان یادآوری کنیم که اگر سه سال قبل هم یکی چند نفر تظاهر به روزه داری نکردند، صداوسیما و رسانه های وابسته به دولت بزرگترین ظلم را به دینداران و بلکه همه مردم ایران کردند که به جای پوشش دادن اصل حضور اعتراضی مردم، سعی کردند حاشیه هایی اینچنینی را پررنگ کنند؛ آنچنان که نماز خواندن با کفش عده ای در نمازجمعه ۲۶ تیر به امامت هاشمی رفسنجانی را بهانه کردند و یا تصاویری مشکوک و مبهم از پاره شدن عکس امام نشان دادند و یا …
شاید اگر کسی بخواهد از نگاه معنوی به موضوع بنگرد و دنبال چوب خدا باشد که صدا ندارد، حتما تصاویر امروز را که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شد، همان چوب خدا خواهد دانست؛ آنچنان که مردم درباره حضور برخی افراد با کفش در نماز جماعت پشت سر رهبری در حرم امام (۱۴ خرداد ۸۹) همین را گفتند و آن را شاهدی بر رسوایی دروغگویان دانستند؛ و آنچنان که انتشار با تأخیر تصاویری واقعی نشان داد که حقیقت عاشورای ۸۸ نه هیجانی شدن یکی دو نفر که تصاویر آن هزاران بار از تلویزیون پخش شد، بلکه آدم کشی و فحاشی و حمله وحشیانه به مردم عزادار بود که جرمشان فریاد مرگ بر دیکتاتور و فریاد زدن این بود که: ما جنبش سبزیم و علمدار حسینیم، همه با میرحسینیم …
اما اینگونه هم که نگاه نکنیم، تصاویر زیر یک پیام برای امپراتوری دروغ و همه فعالان و روزی خواران آن دارد: شما یک عذرخواهی بزرگ به مردم سبز ایران و خصوصا دینداران مخالف با حاکمیت فعلی بدهکارید که آنها را ناجوانمردانه هدف تهمت ها و افتراهای بسیار قرار دارید؛ همچنان که در خصوص افراد کمتر پایبند به موازین دینی نیز ظلم هایی مشابه یا متفاوت کرده اید. روز عدل خدا و مکر خدا و روز غصب مردم شاید نزدیک باشد و حق این است که از آنهمه ظلمی که روا داشتید، هرچه زودتر توبه کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر