به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۳۱, سه‌شنبه

اگر احمدی نژاد از مرتضوی حمایت نکند در آینده چه کسی منتقدان را روانه شکنجه گاهها کند؟

مصطفی تاجزاده در پیامی از زندان اوین ضمن انتقاد به رفتار سعید مرتضوی و استنکاف وی از اجرای حکم دیوان عدالت اداری، به بیان دلایل حمایتهای احمدی نژاد و اصحاب کودتا از متهم جنایات کهریزک  پرداخته است. به گزارش نوروز، این زندانی سیاسی که با وجود نیاز مبرم به رسیدگیهای پزشکی کماکان در قرنطینه زندان اوین نگهداری میشود در بخشی از نوشته خود آورده است: "سخن گفتن از نیاز..............



مصطفی تاجزاده در پیامی از زندان اوین ضمن انتقاد به رفتار سعید مرتضوی و استنکاف وی از اجرای حکم دیوان عدالت اداری، به بیان دلایل حمایتهای احمدی نژاد و اصحاب کودتا از متهم جنایات کهریزک  پرداخته است.
 
به گزارش نوروز، این زندانی سیاسی که با وجود نیاز مبرم به رسیدگیهای پزشکی کماکان در قرنطینه زندان اوین نگهداری میشود در بخشی از نوشته خود آورده است: "سخن گفتن از نیاز نظام به وجود امثال مرتضوی ها به این معنی است که اگر مردم در اعتراض به عملکرد دستگاههای حکومتی باز هم تصمیم بگیرند تا اجتماعات مسالمت آمیز تشکیل دهند به قاضیان سنگدلی چون مرتضوی نیاز داریم تا کهریزک را میزبان جوانان معترض کند. دلیل احمدی نژاد و دیگر اصحاب کودتا در دفاع تمام قد از متهم قتل دکتر زهرا (زیبا) کاظمی و شهدای کهریزک این است که به باور آنها اگر امروز از مرتضوی تجلیل نشود، دیگر هیچ قاضی جرأت نخواهد کرد منتقدان را روانه شکنجه گاه هایی چون 240 و 209 و دو الف و کهریزک کند."
 
متن کامل این پیام که در اختیار نوروز قرار گرفته است به شرح ذیل می باشد:
 
رفتار سعید مرتضوی در برابر حکم دیوان عدالت اداری متشکل از ده ها قاضی و استنکاف وی از اجرای آن عبرت آموز است. او که با استناد به حکم قضایی غیرمعتبر ده ها روزنامه معتبر کشور را توقیف و تعطیل کرد و جمعی از بهترین جوانان این مرز و بوم رابه قتلگاه کهریزک فرستاده ،اکنون در مقابل حکم قضایی گردن کشی می کند. سعید مرتضوی که به اصحاب رسانه اصلاح طلب انتقاد می کرد چرا با توقیف یک روزنامه، به تأسیس روزنامه ای دیگر، با نام جدید مبادرت می کنند، اکنون با تغییر نام صندوق به سازمان می کوشد پست خود را حفظ کند. جالب آن که یکی از وکیل الدوله ها از ضرورت حفظ جایگاه او سخن می گوید با این استدلال که نظام در فتنه های آینده به امثال مرتضوی نیاز دارد!
  
سخن گفتن از نیاز نظام به وجود امثال مرتضوی ها به این معنی است که اگر مردم در اعتراض به عملکرد دستگاههای حکومتی باز هم تصمیم بگیرند تا اجتماعات مسالمت آمیز تشکیل دهند به قاضیان سنگدلی چون مرتضوی نیاز داریم تا کهریزک را میزبان جوانان معترض کند. دلیل احمدی نژاد و دیگر اصحاب کودتا در دفاع تمام قد از متهم قتل دکتر زهرا (زیبا) کاظمی و شهدای کهریزک این است که به باور آنها اگر امروز از مرتضوی تجلیل نشود، دیگر هیچ قاضی جرأت نخواهد کرد منتقدان را روانه شکنجه گاه هایی چون 240 و 209 و دو الف و کهریزک کند.
  
خنده دارتر از همه دفاع هم زمان آقای احمدی نژاد از مرتضوی از یک طرف و صحبتهای وی در خصوص حمایت از آزادی مطبوعات و آزادگی خبرنگاران و روزنامه نگاران از طرف دیگر است. چنین برخوردهایی یادآور نوشته های جورج اورول در کتاب 1984 است، وی در این کتاب نوشته  که حاکمان کشور استبدادی مورد نظرش جنگ را صلح می خواندند. ما از سال 1384 تاکنون این منطق را با گوشت و پوست خود درک کرده ایم و اکنون همراه با اورول تکرار می کنیم که  دفاع از جلاد مطبوعات دفاع از آزادی مطبوعات است و حمایت از متهم قتل های کهریزک حمایت از آزادگی جوانان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر