به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۵, یکشنبه

بی خبری مطلق از علت و محل بازداشت میرطاهر موسوی

با گذشت بیش از یک هفته از بازداشت میرطاهر موسوی نماینده کرج در مجلس ششم هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت او در دست نیست. با گذشت بیش از یک هفته از بازداشت میرطاهر موسوی نماینده کرج در مجلس ششم هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت او در دست نیست. به گزارش کلمه، از آنجا که میرطاهر موسوی فعال سیاسی، بامداد یکشنبه گذشته توسط نهادهای امنیتی نه به عنوان متهم بلکه به عنوان مطلع بازداشت شده، خانواده او تاکنون مایل به گفتگو با رسانه ها نبوده اند. البته بلافاصله پس از بازداشت موسوی، باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما و ابزار رسانه ای نهادهای امنیتی است در خبری تلاش کرد میان این بازداشت و اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران! رابطه برقرار کند تا مقامات قضایی را با این روش نسبت بازداشت بی دلیل نهادهای.................


  با گذشت بیش از یک هفته از بازداشت میرطاهر موسوی نماینده کرج در مجلس ششم هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت او در دست نیست.

با گذشت بیش از یک هفته از بازداشت میرطاهر موسوی نماینده کرج در مجلس ششم هنوز هیچ اطلاعی از وضعیت او در دست نیست.
به گزارش کلمه، از آنجا که میرطاهر موسوی فعال سیاسی، بامداد یکشنبه گذشته توسط نهادهای امنیتی نه به عنوان متهم بلکه به عنوان مطلع بازداشت شده، خانواده او تاکنون مایل به گفتگو با رسانه ها نبوده اند.
البته بلافاصله پس از بازداشت موسوی، باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صداوسیما و ابزار رسانه ای نهادهای امنیتی است در خبری تلاش کرد میان این بازداشت و اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران! رابطه برقرار کند تا مقامات قضایی را با این روش نسبت بازداشت بی دلیل نهادهای امنیتی توجیه کند.
خبرباشگاه خبرنگاران جوان بلافاصله توسط رسانه های حکومتی بازنشر شد. در این خبرسازی ها در حالی از موسوی به عنوان عنصری مرموز یاد شده است که میرطاهر موسوی برای اصلاح طلبان و برای مردم کرج فردی شناخته شده است.
این برادر شهید و رزمنده دوران دفاع مقدس به عنوان فرماندار نمونه کشور در کرج نقش مهمی در پشتیبانی از رزمندگان و خصوصا لشگر سیدالشهدا داشت و در دوره ششم با وجود اینکه نامزد منفرد و غیر حزبی بود اما با رای مردم وارد مجلس شد.
او پس از نمایندگی به تشدید فعالیت های اجتماعی و خیریه خود که از گذشته به ان اشتغال داشت پرداخت و به دور از سیاست زدگی به تامین آسایشگاه کهریزک و مدرسه سازی و ساخت مراکز درمانی ادامه داد.
میرطاهر موسوی استاد جامعه شناسی دانشگاه و عضو انجمن جامعه شناسی ایران بود که توسط انجمن جامعه شناسی و اساتید به دبیری دومین همایش آسیب شناسی اجتماعی کشور برگزیده شد که قرار بود در اسفندماه گذشته برگزار شود اما با فشار نهادهای امنیتی لغو شد در حالی که دانشگاه های مختلف و معاونت پیشگیری از جرائم قوه قضاییه و شهرداری تهران در برگزاری آن همکاری داشتند.
گفته می شود که میرطاهر موسوی در ستاد مهندس موسوی معاونت هماهنگی را برعهده داشته است.
رسانه های مدعی اصولگرایی به تبعیت از نهادهای امنیتی درحالی انواع اتهامات را به وی نسبت داده اند که او همچنان در بازداشت بسر می برد و هنوز هیچ اطلاع رسمی درباره علت بازداشت او، اتهام و محل نگهداری اش گفته نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر