به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۲, پنجشنبه

حمله ماموران امنیتی به کمپ نیروهای مردمی در مناطق زلزله زده و بازداشت امدادگران

 ندای سبز آزادی

بنا بر اخبار رسیده از مناطق زلزله زده شمال غرب کشور، نیروهای امنیتی روز چهارشنبه با حمله به کمپ های کمک رسانی مردمی، اقدام به تهدید و بازداشت امدادگران کرده اند. بنا بر گزارش های رسیده، وضعیت کمپِ سرند به کلی تغییر کرده است. از ابتدای امروز دو ماشین پیکان پلیس با حکم قضایی مخدوش تلاش داشتند کمپ کمک های مردمی را پلمب کنند که با ممانعت نیروهای مردمی و حاضران مواجه شدند. اما ساعتی بعد، نیروهای پلیس کمپ را محاصره کردند و از امدادگران خواستند که محل را تخلیه کنند. این گزارش حاکی است، کلیه امدادگران حاضر در کمپ تا لحظه تنظیم این گزارش دستگیر شده و در بازداشت به سر.............



بنا بر اخبار رسیده از مناطق زلزله زده شمال غرب کشور، نیروهای امنیتی روز چهارشنبه با حمله به کمپ های کمک رسانی مردمی، اقدام به تهدید و بازداشت امدادگران کرده اند.
بنا بر گزارش های رسیده، وضعیت کمپِ سرند به کلی تغییر کرده است. از ابتدای امروز دو ماشین پیکان پلیس با حکم قضایی مخدوش تلاش داشتند کمپ کمک های مردمی را پلمب کنند که با ممانعت نیروهای مردمی و حاضران مواجه شدند. اما ساعتی بعد، نیروهای پلیس کمپ را محاصره کردند و از امدادگران خواستند که محل را تخلیه کنند.
این گزارش حاکی است، کلیه امدادگران حاضر در کمپ تا لحظه تنظیم این گزارش دستگیر شده و در بازداشت به سر می برند.
مقامات محلی (فرماندار اهر، نمایندگان اهر و تبریز و دادستان هریس و تبریز) نیز با نیروهای امنیتی همراهی کرده اند.
بنا بر این گزارش در این منطقه حدود سی نفر از نیروهای مدنی از جمله دانشجویان که به قصد کمک به منطقه رفته اند حضور داشتند.
روز گذشته نیز نیروهای امنیتی به کمپ ها حمله کرده بودند و خواستار جمع آوری فوری آنها شدند که با مقاومت مردم و در خواست حکم قضایی مواجه شدند.
آخرین خبر ها حاکی از این است که سیداحمد رونقی ملکی، پدر حسین رونقی، برخی فعالان مدنی از جمله نويد خانجاني، واحد خلوصي، شايان وحدتي، شيما قوشه، ميثاق افشار، حسن رونقي، وحيد روحاني، مازيار اسماعيل بور، مرتضي اسماعيل پور، حمید رضا مصیبیان، علی محمدی، محسن صائمی، مسعود وفابخش، هومن طاهری، دانیال حسینی، نفیسه شهید فر، بهرام شجاعی، محمد ارجمندی راد، اسماییل سلمانپور، باغبان باشی، نرگس خیراللهی، مهدی صالحی، بهروز علوی، میلاد پناهی پور، سپهرداد صاحبان، اسماعیل رفعتی، امیر رونقی، زهرا فیاض، جعفر غلامی، کیانا کریمپور، فرناض احمد زاده، آرتمیس ورزنده، مهرناز احمدزاده، امین رونقی، ریحانه حسامی و تنی چند از دیگر فعالان مدنی در منطقه و این کمپ حضور داشته اند اما گزارش تایید شده ای از نام بازداشت شدگان وجود ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر