به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند

کانون صنفی معلمان ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را گرامی داشته است. به گزارش سایت ملی-مذهبی متن این بیانیه به شرح زیر است: همگان این...................




کانون صنفی معلمان ایران طی بیانیه‌ای به مناسبت هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را گرامی داشته است.
به گزارش سایت ملی-مذهبی متن این بیانیه به شرح زیر است: همگان این حقیقت را دریافته‌اند که رسانه‌های جمعی یکی از ارکان بنیادین جامعه نوین هستند و هر روز نیز بر اهمیت آن افزوده می‌شود. رسانه‌ها وظیفه آگاهی‌‌رسانی و کشف و بازتاب حقیقت را بر عهده دارند که کاری است بس دشوار و راهی است آنچنان پر از پستی و بلندی که پیمودنش پایداری و دلیری می‌طلبد و گاه از جان‌گذشتگی.
ناگفته پیداست که بنیاد رسانه را خبرنگار می‌سازد و رنج و درد مبارزه برای آگاهی راستین، بر دوش اوست. اما رسانه‌ها و خبرنگاران، آموزگاران گستره همگانی‌اند و سخت در آموزش جامعه، نقش‌آفرین. آگاهی‌رسانی، گونه‌یی آموزش است و هنگامی که پا از محدوده کلاس درس بیرون می‌گذارد، حتی اثرگذارتر هم می‌شود.
رسانه در روزگار نوین، مدرسه همه انسان‌هاست و خبرنگاران از آموزگاران همیشگی آن. آدمی، در مدرسه رسانه هم یاد می‌گیرد، هم شکوفا می‌شود و هم اندیشه و زندگی‌اش را بازمی‌گوید.
ما این روز را به همه خبرنگاران و دیگر کارگزاران رسانه‌ها تبریک می‌گوییم و امیدواریم بهانه‌ای باشد تا همگان بیش از پیش به جایگاه رکن چهارم دموکراسی بیندیشند.
کانون صنفی معلمان ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر