به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

شیوا نظرآهاری و ریحانه طباطبایی به زندان رفتند، مسئولان نپذیرفتند

شیوا نظر آهاری،فعال حقوق بشر و ریحانه طباطبایی ،روزنامه نگار امروز خود را به زندان اوین معرفی کردند اما مسئولان از آنان خواستند که شنبه مراجعه کنند. شیوا نظرآهاری فعال حقوق بشر و عضو هیات موسس  کمیته گزارشگران حقوق بشر برای اجرای حکم ۴ سال زندان صبح امروز خود را به زندان اوین معرفی کرد، اما مسئولان از او خواستند که شنبه مراجعه کند.  به گزارش ندای سبز آزادی وی که پس از  اعتراضات به نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران بازداشت.................


شیوا نظر آهاری،فعال حقوق بشر و ریحانه طباطبایی ،روزنامه نگار امروز خود را به زندان اوین معرفی کردند اما مسئولان از آنان خواستند که شنبه مراجعه کنند.
شیوا نظرآهاری فعال حقوق بشر و عضو هیات موسس  کمیته گزارشگران حقوق بشر برای اجرای حکم ۴ سال زندان صبح امروز خود را به زندان اوین معرفی کرد، اما مسئولان از او خواستند که شنبه مراجعه کند.
به گزارش ندای سبز آزادی وی که پس از  اعتراضات به نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران بازداشت شد و در یک مهر ۱۳۸۸ به طور موقت از زندان اوین آزاد شد.
وی دوباره هنگامی که قصد شرکت در مراسم تشییع آیت الله منتظری را داشت بازداشت شد.وی  در دوران حبس خود بیش از ۱۰۰ روز را در سلول‌های انفرادی گذراند.
وی ۲۱ شهریور, ۱۳۸۹ با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی و به صورت موقت آزاد شده بود.
شیوا نظرآهاری، در نهایت از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظرتهران، به تحمل ۴ سال حبس تعزیری، تبعید به زندان شهر کرج و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.
نظرآهاری، پیش‌تر در شهریورماه، با حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، به شش سال حبس تعزیری، تبعید به زندان شهرستان ایذه و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.
ریحانه طباطبایی، روزنامه نگار،نیز که امروز خود را به زندان معرفی کرده بود به یک سال حبس تعزیری محکوم شده است.
ریحانه طباطبایی روزنامه‌نگار در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۸۹ از سوی سپاه بازداشت و به مدت ۳۶ روز در انفرادی بند ۲ الف سپاه تحت بازجویی قرار گرفت.
طباطبایی بیش از این از همکاران مجله «ایران فردا» به مدیر مسولی عزت‌الله سحابی، خبرگزاری سینا، روزنامه های فرهیختگان، کلمه سبز، بهار و شرق بوده است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر