به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۲۴, جمعه

رهبر انقلاب خوبی هایی از مغولستان بیان می کرد که مسئولان آن کشور از آن خبر نداشتند!

رئیس قرارگاه عمار در سخنانی عجیب  گفت: وقتی اسم مغولستان به زبان می‌آید همه بدی‌های آنها را می‌شناسند، در صورتی که رهبر انقلاب در دیدار با مسوولان این کشور خوبی‌هایی را از این کشور بیان کردند که نه تنها من، بلکه خود آن مسئول هم از آنها اطلاعی نداشت. به گزارش  «خبرگزاری دانشجو»،  مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار پیش از ظهر روز ۲۱ شهریورماه در مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) در مسجد قدس بندرعباس  با اشاره به قیام مردم مصر و بیان اینکه “چرا مردم.........................


رئیس قرارگاه عمار در سخنانی عجیب  گفت: وقتی اسم مغولستان به زبان می‌آید همه بدی‌های آنها را می‌شناسند، در صورتی که رهبر انقلاب در دیدار با مسوولان این کشور خوبی‌هایی را از این کشور بیان کردند که نه تنها من، بلکه خود آن مسئول هم از آنها اطلاعی نداشت.
به گزارش  «خبرگزاری دانشجو»،  مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار پیش از ظهر روز ۲۱ شهریورماه در مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) در مسجد قدس بندرعباس  با اشاره به قیام مردم مصر و بیان اینکه “چرا مردم مصر حسنی‌مبارک را به زمین زدند”، گفت: چون مردم مصر ابتدا فکر می‌کردند که همان کسی که به خدا ایمان دارد ریاست کشور را بر عهده دارد امام و هدایت‌کننده کشور نیز، است که البته بعد از اینکه متوجه شدند حسنی مبارک اصلا دین ندارد، او را به زمین زدند.
وی بعد از بیان ویژگی های امام صادق و امام علی  با طرح این سوال که “تفاوت مقام معظم رهبری با سایر رهبران دنیا چیست” ادامه داد: اعتقاد ما این است که رهبر انقلاب اسلامی ایران باید رهبر کل دنیا باشد، زیرا در دنیا هیچکس به خوبی ایشان نیست.
وی با بیان اینکه دیدگاه ما نسبت به انتخاب رهبر ناسیونالیستی نیست اضافه کرد: ملاک ما برای انتخاب رهبر فردی از جامعه‌ای خاص نیست، بلکه شاخصه موردنظر ما برای رهبری دنیا عالم بودن است.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به مسئله ظهور ادامه داد: بعضی از مردم دنیا فکر می‌کنند ما درخصوص ظهور منجی، ارتباطات قبیله‌ای داریم و منتظر امام زمان(عج) هستیم که فقط به ما خوبی کند، در صورتی که امام زمان(عج) برای همه مردم دنیا عدالت را اجرا خواهد کرد.
وی بیان داشت: در زمان ما امام زمان(عج) تنها کسی است که مستقیم به خدا متصل است و فقط او می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند.
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه جنگ شیعه و سنی بازی دشمن است تصریح کرد: هرکس از شیعه و سنی که بر اختلافات تکیه و بر آنها دامن بزند، عامل اسرائیل است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر