به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۱۵, چهارشنبه

از کجا می دانید یک سال به آخر دولت مانده است؟

 کلمه

هر چند همه روزه پرونده های جدیدی از مفاسد مالی و اداری مردان احمدی نژاد در محاکم قضایی بررسی می شود، اما او هنوز هم معتقد است دولتش “پاک ترین دولت در تاریخ کشور است” و هیچگاه به دنبال کاسبی و کارهای حزبی نبوده است! محمود احمدی نژاد سه شنبه شب در گفت و گوی زنده تلویزیونی که از شبکه اول سیما پخش شد در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ اظهار نظر کرد: من................



هر چند همه روزه پرونده های جدیدی از مفاسد مالی و اداری مردان احمدی نژاد در محاکم قضایی بررسی می شود، اما او هنوز هم معتقد است دولتش “پاک ترین دولت در تاریخ کشور است” و هیچگاه به دنبال کاسبی و کارهای حزبی نبوده است!
محمود احمدی نژاد سه شنبه شب در گفت و گوی زنده تلویزیونی که از شبکه اول سیما پخش شد در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به دولت می‌دهید؟ اظهار نظر کرد: من هنوز سرگرم جدا کردن مطالب دیگران از کارنامه‌ی دولت هستم تا بعد از آن به کارنامه‌ی دولت بپردازم، اما دولت به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش است و خدمات بزرگی را به کشور کرده است. این دولت پاک‌ترین دولت در تاریخ کشور است. هیچ‌گاه به دنبال کاسبی و قدرت و کارهای حزبی و گروهی نبوده است. حال ممکن است یک مدیر رده پایین در جایی تخلفی بکند، اما مدیران اصلی دولت جزو پاک‌ترین‌ها هستند.
به گزارش کلمه، بر خلاف ادعای حامیان سابقش که دولت او را انحرافی می دانند، احمدی نژاد معتقد است: این افراد نه فراماسونر، نه حجتیه‌ای، نه بهایی، نه بزرگ‌ترین خطر از صدر اسلام تا کنون، نه خائن و نه دشمن هستند، بلکه اینان برای مقابله با دروغگویی و تقلب تلاش کرده‌اند و در این راه فحش خورده‌اند و مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود گفت که حملات به دولت به خاطر دفاع از ارزش‌هاست و ما از چیزی منحرف نشده‌ایم.
احمدی نژاد که همیشه منتقد گروهی است که از آنها نام نمی برد این بار اما به “زیاده خواهان” اشاره کرد و مدعی شد “اگر ۱۰۰ سال هم بایستم، یک ثانیه هم یک بله به زیاده‌خواهان نمی‌گویم. شاید سکوت کنم، اما بله نخواهم گفت. در جایی نشسته بودیم که یک فرد سخنرانی می‌کرد که شروع به کوبیدن دولت کرد. برای این مساله لطیفه‌ای درست کرده بودم که می‌گفتم از ۵۲ هفته‌ی سال عده‌ای ۵۱ هفته به دولت فحش می‌دهند و هفته‌ی دولت را هم از آن انتقاد می‌کنند.”
وی بدون اشاره به مشکلات فزاینده اقتصادی، طرح های نیمه تمام و صنایع تعطیل شده، ادعا کرد: من و همکارانم به قول‌های پایه‌ای خود در رفتار صادقانه و کار نکردن برای حزب و گروه خود عمل کردیم و البته این مساله ۱۰۰ درصدی نبوده است اما هفت طرح اقتصادی داشتم که سه طرح اجرا شد، یک طرح در حال اجرا و سه طرح دیگر مانده است.
احمدی نژاد هم از لزوم اجرای قانون اساسی گفت و آن را مهمترین سند ملی خواند و مدعی شد که برخی افراد هستند که مسئولیت دارند ولی حتی یکبار قانون اساسی را نخوانده‌اند. همه ملت باید قانون اساسی را بلد باشد.
او خود را تنها نماینده کل ملت دانست و به تخلفات و تقلبات انتخاباتی و نارضایتی و اعتراض جمع کثیری از آحاد جامعه نپرداخت و گفت: نمایندگان مجلس و شوراها محترم هستند اما رئیس‌ دولت نماد تصمیم ملت است و این اختیار به او داده شده است که اگر چیزی خلاف مصلحت مردم است امضا نکند. چقدر سر و صدا کردند و حتی در قوه قضاییه پرونده درست کردند، در صورتی که من گفتم کار خلاف قانون اساسی انجام نمی‌دهم. من نامه‌های متعددی به هیات حل اختلاف نوشته‌ام و استدلال کردم که فلان تصمیم خلاف قانون اساسی است.
وی بدون اشاره به فرماندهان نظامی که گاه و بیگاه در مورد مسایل سیاست خارجی نظر می دهند از افرادی که در امر سیاست خارجی دخالت می کنند، انتقاد کرد و گفت: بعضی ها دخالت‌های بیجا در سیاست خارجی می‌کنند. رسانه‌های آزاد هم حق ندارند به مسئوول یک کشور توهین کنند. ما سیاست‌های یک کشور را می‌توانیم نقد کنیم ،اما توهین و این مسائل اخلاق نظام ما و انقلاب نیست و اگر یک نفر که مسئولیت دارد، یک دفعه بیاید و حرف خلافی بزند، غلط است. اینکه حرفی می زنی باید با جایی هماهنگ کنی. یا آقایی صبح چشمش را باز می کند و به مسئولین کشوری دیگر توهین می کند. این مال اخلاق ما نیست.
در ادامه ی این گفت‌وگوی زنده تلویزیونی مجری برنامه خطاب به وی گفت که “شما سال ۸۴ به من قولی دادید و گفتید یکسری اسامی در جیبم دارم و به وقتش می‌گویم، آیا وقتش شده یا خیر؟”
و وقتی احمدی نژاد پاسخ داد “من یکسری اسامی داده‌ام” ادامه داد: چون یکسال بیشتر از دولت نمانده است.
احمدی‌نژاد با خنده پرسید: شما از کجا می‌دانید؟ دولت جزو ملت است، ملت هم همیشه هست، پس هیچ‌وقت ملت تمام نمی‌شود. آرمان‌های ملت تمام نمی‌شود. پس این حرف‌ها همیشه هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر