به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

عدم رسیدگی به اتهامات رحیمی، ناشی از مصالح نظام است و باید مطیع ولایت باشیم

در حالیکه با گذشت سه سال، رسیدگی به پرونده فساد گسترده مالی معاون اول محمود احمدی نژاد در مُحاق مانده، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، این عدم رسیدگی را ناشی از مصلحت های نظام دانسته و گفته است: "آنچه که در این پرونده به عهده ما بوده است درست و دقیق بررسی شده اما کشور باید با اراده روشن اداره شود... پس اگر سرباز ولایت هستیم باید تصمیمات ایشان را اجرا کنیم تا امور به سامان برسد."  به گزارش مهر، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دیروز دوشنبه در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه...............



در حالیکه با گذشت سه سال، رسیدگی به پرونده فساد گسترده مالی معاون اول محمود احمدی نژاد در مُحاق مانده، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، این عدم رسیدگی را ناشی از مصلحت های نظام دانسته و گفته است: "آنچه که در این پرونده به عهده ما بوده است درست و دقیق بررسی شده اما کشور باید با اراده روشن اداره شود... پس اگر سرباز ولایت هستیم باید تصمیمات ایشان را اجرا کنیم تا امور به سامان برسد."

به گزارش مهر، مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور،دیروز دوشنبه در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، با بیان اینکه پرونده معاون اول احمدی نژاد در این سازمان به طور کامل بررسی شده است، گفت که این پرونده در قوه قضاییه در مرحله بازرسی نهایی متوقف شده است.

بر اساس این گزارش، دانشجویی که پیرامون تخلفات محمدرضا رحیمی می پرسید، گفت: "معاون اول احمدی نژاد از سوی دوستان شما یعنی آقای باهنر به ریاست دیوان محاسبات انتخاب شد و پله‌های ترقی را تا معاون اولی پیمود"،
که پور محمدی مدعی شد "رای من و شما در انتخابات 88 ایشان را به معاون اولی رساند. رحیمی برای ریاست دیوان محاسبات بر اساس گزارشی که به صحن علنی مجلس در خصوص سوابق ایشان ارایه شد انتخاب شد و پس از آنکه عملکرد متفاوتی داشت دیگر به این سمت انتخاب نشد."

وی ادامه داد: اگر مجلس آن زمان در انتخاب خود اشتباه کرد امروز نیز دولت در انتخاب خود اشتباه کرده است. پرونده ایشان بدون هیچ کم و کاست در سازمان بازرسی مورد بررسی قرار گرفته و به قوه قضائیه ارسال شده است. در مرحله بازپرسی هم تحقیق شده، مراحل بازرسی نهایی‌اش هم که در اختیار بنده و شعبه هم نیست، متوقف و به زمان دیگری موکول شده است، برای رعایت مصالحی که بنده هم قبول دارم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: آنچه که در این پرونده به عهده ما بوده است درست و دقیق بررسی شده اما کشور باید با اراده روشن اداره شود.

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک کارگزار وظایف خود را خوب انجام دادم. ما در حال مدیریت این قضیه هستیم چون معتقدیم کشور باید با اراده‌ای روشن، هوشمند و هماهنگ اداره شود. اگر سرباز ولایت هستیم باید تصمیمات ایشان را اجرا کنیم تا امور به سامان برسد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به دانشجویان گفت: از عملکرد بنده سوال کنید نه از عملکرد دوستانم. من از عملکرد آنها دفاع نمی‌کنم.
گفتنی است، رسیدگی به پرونده فساد اقتصادی، اختلاس و زد و بند مالی محمدرضا رحیمی، رئیس کل سابق دیوان محاسبات کشور و معاون اول و سخنگوی دولت، با وجود اعلام صریح رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس، سالهاست در سایۀ مصلحت و زد و بند سیاسی مقامات ارشد و فراقانونی جمهوری اسلامی مسکوت مانده است.
این درحالیست که متهمان دیگر این پرونده، که از پرونده اختلاس بیمه و خانه فاطمی، به پرونده "بیمه و استانداری" تغییر نام داده، دادگاهی شده و متهمان سیاسی و رده بالای این پرونده، با وجود طرح نام و اتهام آنها همچنان در مصونیت مانده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر