به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

اتهام ۲۱ میلیارد تومانی معاون اول احمدی نژاد به مصطفی پورمحمدی

 ملی و مذهبی

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ایران، یکی از وزیران دولت نخست محمود احمدی نژاد را به خارج کردن غیرقانونی ۲۱ میلیارد تومان از دولت متهم کرد. به گزارش بی بی سی، رحیمی با ذکر اینکه ۴ سال از زمان خارج کردن مبلغ فوق از دولت می گذرد و هم اکنون ارزش اصل و سود این پول به ۳۰ میلیارد تومان می رسد، فرد مورد اتهام را “شخصی که در جمع دانشجویان دولت را زیر سوال برده است” معرفی کرد. حدود یک هفته پیش، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور دولت اول محمود احمدی نژاد، که حدود ۴ سال پیش از.............



محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور ایران، یکی از وزیران دولت نخست محمود احمدی نژاد را به خارج کردن غیرقانونی ۲۱ میلیارد تومان از دولت متهم کرد.
به گزارش بی بی سی، رحیمی با ذکر اینکه ۴ سال از زمان خارج کردن مبلغ فوق از دولت می گذرد و هم اکنون ارزش اصل و سود این پول به ۳۰ میلیارد تومان می رسد، فرد مورد اتهام را “شخصی که در جمع دانشجویان دولت را زیر سوال برده است” معرفی کرد.
حدود یک هفته پیش، مصطفی پورمحمدی وزیر کشور دولت اول محمود احمدی نژاد، که حدود ۴ سال پیش از سوی رئیس جمهور برکنار شد، در جمع تعدادی از دانشجویان محافظه کار گفته بود که رسیدگی به پرونده فساد مالی محمدرضا رحیمی “برای رعایت مصالحی” متوقف شده است.
این اظهارات آقای پورمحمدی، رئیس فعلی سازمان بازرسی کل کشور، در پاسخ به سوالات دانشجویی بیان می شد که از وی در مورد سرنوشت پرونده مالی محمدرضا رحیمی، از متهمان پرونده اختلاس شرکت بیمه ایران، سوال کرده بود.
یک روز پیش از آن، عباس نبوی از شاگردان معروف محمدتقی مصباح یزدی، نظریه پرداز نزدیک به آیت الله خامنه ای، با ادعای اینکه “دولت حدود ده پرونده قضایی سنگین دارد” گفته بود: “اگر توجه و حکم حکومتی رهبری و احمدی نژاد نبود، بخش هایی از دولت باید به محکمه می رفتند.”
این استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی، به ریاست مصباح یزدی، در ادامه مدعی شده بود: “البته به این معنی نیست که رهبری جلوی محاکمه را گرفته اند.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر