به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۹, یکشنبه

دلار از مرز سه هزار تومان گذشت؛ بعد ازظهر یکشنبه ۳۰۵۰

بازار آشفته ارز طی چند روز گذشته سیر صعودی داشت و پیش از ظهر امروز قیمت دلار در بازار تهران به ۲۹۸۰ تومان رسید و ایلنا دقایقی پیش از دلار سه هزار و ۵۰ تومان خبر داد. به گزارش کلمه، در کنار افزایش قیمت ارز که به مرز سه هزار تومان رسیده است، ظهر امروز سکه تمام بهار به قیمت ۱۱۶۲۰۰۰ معامله شده است. رئیس اتحادیه طلا، سکه تهران دلیل افزایش قیمت انواع ارز و سکه در بازار داخلی را کاهش عرضه و افزایش تقاضا ذکر کرد. احمد وفادار در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه درصورت ادامه این روند قیمت دلار به بیش از ۳ هزار تومان خواهد رسید، اظهار داشت: اگرچه در...............



بازار آشفته ارز طی چند روز گذشته سیر صعودی داشت و پیش از ظهر امروز قیمت دلار در بازار تهران به ۲۹۸۰ تومان رسید و ایلنا دقایقی پیش از دلار سه هزار و ۵۰ تومان خبر داد.
به گزارش کلمه، در کنار افزایش قیمت ارز که به مرز سه هزار تومان رسیده است، ظهر امروز سکه تمام بهار به قیمت ۱۱۶۲۰۰۰ معامله شده است.
رئیس اتحادیه طلا، سکه تهران دلیل افزایش قیمت انواع ارز و سکه در بازار داخلی را کاهش عرضه و افزایش تقاضا ذکر کرد.
احمد وفادار در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه درصورت ادامه این روند قیمت دلار به بیش از ۳ هزار تومان خواهد رسید، اظهار داشت: اگرچه در روزهای اول فعالیت مرکز مبادلات ارزی،مقداری از فشار بر بازار آزاد را کاسته بود و اعتماد مردم نیز به این مرکز افزایش یافته است،اما امروز شاهد افزایش نرخ ارز و سکه در بازار هستیم.
رییس اتحادیه طلا اظهار امیدواری کرد که با عرضه ارز به بازار فشار بر بازار آزاد کاهش یابد.
وفادار پیش بینی کرد: در صورتی که بانک مرکزی مبادرت به تامین ارز مورد نیاز بازار نکند،قیمت ها باز هم افزایش خواهد یافت.
گزارش خبرنگار ایلنا حاکی است که نرخ دلار امروز در بازار آزاد با جهشی دوباره به ۳ هزار و ۵۰ تومان، یورو ۳هزار و۹۱۰ تومان و پوند ۴هزار و ۷۱۰ تومان رسید.
روز گذشته قیمت دلار به ۲۸۸۰ تومان رسید و در برخی از مراکز تا ۲۹۰۰ تومان معامله شد. در همین حال .سکه هم روز گذشته پانزده هزار تومان افزایش قیمت را شاهد بود و به یک میلیون و ۱۱۵ هزار تومان رسید..
در این آشفته بازار ارزی، رئیس بانک مرکزی معتقد است که بازار تا حدودی در حال مقاومت است ولی قطعاً‌ به زودی این مقاومت درهم خواهد شکست‌ چون ما با پشتوانه ارزی قوی وارد این مرکز شده‌ایم.
به رغم افزایش بی رویه قیمت ارز هنوز مسئولان اقتصادی اظهار نظری نکرده اند. این در حالی است که احمدی نژاد بارها بر وجود مداخله برخی از ” دشمنان ” در بازار ارز اشاره کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر