به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ شهریور ۱۸, شنبه

دلار از ۲۳۰۰ تومان گذشت

قیمت دلار  پس از موضع جدید اتحادیه اروپا و تعطیلی سفارت کانادا برای نخستین بار از مرز ۲۳۰۰ تومان گذشت.به گزارش بازتاب خریداران امروز دلار با قیمت باور نکردنی ۲۳۰۵ تومان مواجه شدند. براساس گزارشها  تغییرات قیمت ارز در بازار تهران لحظه‌ای است و صرافی ها، ارزهای عمده را به قیمت های متفاوتی در بازار می‌فروشند. خبرگزاری ایسنا خبر داده که قیمت دلار به  ۲۲۸۱ تومان رسیده و هر یورو..............


قیمت دلار  پس از موضع جدید اتحادیه اروپا و تعطیلی سفارت کانادا برای نخستین بار از مرز ۲۳۰۰ تومان گذشت.به گزارش بازتاب خریداران امروز دلار با قیمت باور نکردنی ۲۳۰۵ تومان مواجه شدند.
براساس گزارشها  تغییرات قیمت ارز در بازار تهران لحظه‌ای است و صرافی ها، ارزهای عمده را به قیمت های متفاوتی در بازار می‌فروشند.
خبرگزاری ایسنا خبر داده که قیمت دلار به  ۲۲۸۱ تومان رسیده و هر یورو نیز  ۲۹۱۰ تومان در بازار عرضه می شود.
خبرگزاری ایسنا در خبری با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازرهای جهانی خاطرنشان کرده است که از آنجایی که نرخ ارز و طلا همواره تابعی از یکدیگرند، قیمت ارز نیز در بازار غیر رسمی روند صعودی به خود گرفت.
 بر این اساس از روز پنج‌شنبه ۱۶ شهریور تا کنون طلای جهانی ۴۴ دلار رشد قیمت داشته است که به تبع آن قیمت‌های داخلی طلا و ارز نیز تحت تاثیر قرار گرفت.
محمد کشتی‌آرای - رئیس اتحادیه طلا و جواهر، گفت: سکه طی چند روز اخیر ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته‌ و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ثبت رکورد جدید به ۹۱ هزار تومان رسیده‌ است.
 امروز سکه طرح قدیم ۸۹۲ هزار تومان، سکه طرح جدید ۸۹۰ هزار تومان، نیم سکه ۴۴۵ هزار تومان، ربع سکه ۲۲۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۳۰ هزار تومان قیمت دارد. این در حالی است که هفته گذشته قیمت سکه طرح قدیم ۸۴۵ هزار تومان و سکه طرح جدید ۸۴۲ هزار تومان بود. نیم سکه نیز چهارشنبه هفته پیش ۴۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۱۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۱۲۲ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌ بود.
امروز همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۱ هزار و ۶۰۰ تومان است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۳۹۷ هزار تومان و هر انس طلا در بازار جهانی ۱۷۳۶ دلار قیمت دارد. این در حالی است که چهارشنبه گذشته هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۶ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۳۷۲ هزار و ۸۰۰تومان و هر انس طلا در بازار جهانی ۱۶۹۲ دلار قیمت داشت.
از آنجایی که نرخ ارز و طلا همواره تابعی از یکدیگرند، قیمت ارز نیز در روند صعودی به خود گرفت؛ به طوری که هفته گذشته در بازار غیر رسمی ارز، هر دلار ۲۱۹۰ تومان، یورو ۲۷۷۰ و پوند ۳۵۰۰ تومان عرضه می‌شد، ولی امروز قیمت هر دلار ۲۲۸۱ تومان، هر یورو ۲۹۱۰ تومان و قیمت هر پوند ۳۶۰۰ تومان است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر