به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

دور تازه‌ای از درگیری‌های خونین در سوریه

کلمه

هم‌زمان با اعلام انتقال مرکز فرماندهی مخالفان دولت بشار اسد از ترکیه به داخل خاک سوریه، تلویزیون دولتی سوریه از ادامه درگیری‌های مسلحانه میان ارتش و مخالفان دولت در شهرهای حلب، ادلب و کفرسوسه خبر داد. در آستانه آغاز کار مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در آن مسئله سوریه مهم‌ترین موضوع بررسی است، این کشور بار دیگر با درگیری‌های شدید و خونینی روبرو شده است. به گزارش دویچه وله، سازمان ناظران حقوق بشر در سوریه اعلام کرده که در روز شنبه دست کم ۲۱۰ نفر در این کشور کشته شدند که ۱۴۵ نفر.............



هم‌زمان با اعلام انتقال مرکز فرماندهی مخالفان دولت بشار اسد از ترکیه به داخل خاک سوریه، تلویزیون دولتی سوریه از ادامه درگیری‌های مسلحانه میان ارتش و مخالفان دولت در شهرهای حلب، ادلب و کفرسوسه خبر داد.
در آستانه آغاز کار مجمع عمومی سازمان ملل متحد که در آن مسئله سوریه مهم‌ترین موضوع بررسی است، این کشور بار دیگر با درگیری‌های شدید و خونینی روبرو شده است.
به گزارش دویچه وله، سازمان ناظران حقوق بشر در سوریه اعلام کرده که در روز شنبه دست کم ۲۱۰ نفر در این کشور کشته شدند که ۱۴۵ نفر آنها غیرنظامی بوده‌اند. گفته می‌شود بیشتر قربانیان درگیری‌ها در دمشق و حلب کشته شده‌اند.
در عین حال تلویزیون دولتی سوریه نیز ادعا کرده که تعداد ۱۰۰۰ نفر از مخالفان دولت که از “تلبیسه- الرستن- الغنطو” قصد ورود به شهر حمص را داشتند، از سوی نیروهای ارتش سوریه مورد هدف قرار گرفته‌اند.
این افراد می خواسته اند بر محله دیربعلبه در شمال حمص تسلط یابند و به سمت محله الخالدیه پیشروی تا حلقه محاصره حدود ۸۰۰ نفر دیگر از مخالفان رژیم بشار اسد را بشکنند. این موضوع باعث درگیری‌های شدید و طولانی میان این افراد و نیروهای نظامی حامی بشار اسد شده است.
منابع رسمی سوریه همچنین گزارش داده اند که واحدهایی از نیروهای گارد مرزی سوریه در شهر ادلب با حمله به یکی از مراکز تجمع نیروهای مخالف بشار اسد در روستای الملاند در جسرالشغور با آن‌ها درگیر شدند و شماری از آن‌ها را به قتل رساندند. بر اساس گزارش خبرگزاری مهر، درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش بشار اسد با گروه‌های مخالف در روستای مارتین نیز گزارش شده است.
درگیری‌های تازه در دمشق در حالی است که خبرگزاری دولتی سوریه ادعا کرده بسیاری از منتقدان دولت سوریه از زندان‌های این کشور آزاد شده‌اند. گفته می‌شود تنها در شهر حلب ۱۲۱ زندانی مخالف اسد از زندان بیرون آمده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر