به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مهر ۹, یکشنبه

افزایش سقط جنین بر اثر ارسال پارازیت در تهران

روزنامه ملت ما از «افزایش سقط جنین بر اثر ارسال امواج پارازیت در تهران» خبر داده‌است و نوشته با پخش پارازیت در تهران «آمار سقط جنین غیرعمدی ۳٫۵ درصد و آمار بارداری خارج از رحم حدود  ۲ درصد افزایش یافته‌است.» به گزارش این روزنامه رئیس مرکز تحقیقات سلولی بیمارستان صارم به شکلی مستقیم و تخصصی به بررسی دلایل افزایش سقط جنین و بارداری‌های خارج از رحم در چند سال اخیر پرداخته است. نتیجه بررسی‌های این پزشک متخصص نشان می‌دهد که طبق آمار مراجعان به بیمارستان فوق تخصصی صارمی، طی دو سال اخیر، آمار سقط..................



روزنامه ملت ما از «افزایش سقط جنین بر اثر ارسال امواج پارازیت در تهران» خبر داده‌است و نوشته با پخش پارازیت در تهران «آمار سقط جنین غیرعمدی ۳٫۵ درصد و آمار بارداری خارج از رحم حدود  ۲ درصد افزایش یافته‌است.»

به گزارش این روزنامه رئیس مرکز تحقیقات سلولی بیمارستان صارم به شکلی مستقیم و تخصصی به بررسی دلایل افزایش سقط جنین و بارداری‌های خارج از رحم در چند سال اخیر پرداخته است. نتیجه بررسی‌های این پزشک متخصص نشان می‌دهد که طبق آمار مراجعان به بیمارستان فوق تخصصی صارمی، طی دو سال اخیر، آمار سقط جنین غیر عمدی ۵/۳ درصد و آمار بارداری خارج از رحم حدود ۲ درصد افزایش یافته است

ابوطالب صارم با بیان این خبر می‌افزاید: به نظر می‌رسد با توجه به افزایش پارازیت‌ها و امواج الکترومغناطیسی در محیط اطراف، شاهد افزایش این آمار بوده‌ایم. ابوطالب صارمی با اعلام این خبر می‌افزاید: در حالی، میزان سقط غیر عمدی جنین در فروردین تا مرداد سال ۸۹ در این مرکز درمانی ۳۸ مورد گزارش شده که در مدت مشابه سال ۹۰ این آمار به ۶۷ مورد و در سال ۹۱ به ۱۱۴ مورد افزایش یافته است.

او ادامه می‌دهد: آمار بارداری‌های خارج از رحم در این مدت نیز از ۹ مورد در سال ۸۹ به ۱۳ مورد در سال ۹۰ و ۱۶ مورد به سال ۹۱ رسیده که آمارها بیانگر سیر صعودی این عارضه است. صارمی اختلالات ژنتیکی، بالا بودن سن مادر (بالای ۴۰ سال)، کم کاری تیروئید، دیابت، مصرف سیگار و الکل، برخی سموم محیطی، فیبروم و چسبندگی رحم و نیز اختلالات شکلی رحم را جزو عوامل موثر بر سقط عنوان کرد.  صارمی استرس، آلودگی هوا و تغذیه نامناسب را به عنوان عوامل اصلی بارداری خارج از رحم در جوامع شهری عنوان کرده و معتقد است:

او ادامه می‌دهد: تشعشعات در اطراف محیط زندگی چه در قالب آلودگی‌های صوتی یا پارازیت‌ها می‌توانند، روی سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک بدن و به‌ویژه روی لوله‌های رحمی تاثیر منفی بر جای گذاشته، سبب حرکت‌های نامنظم دودی لوله‌ها برای انتقال جنین به داخل رحم شود. رئیس مرکز تحقیقات سلولی صارم خاطرنشان می‌کند: رشد جنین در داخل لوله‌های رحمی- به جای رحم- سبب حاملگی خارج رحمی شده که در صورت تاخیر در مراجعه یا تشخیص دیر هنگام، خطر مرگ سریع را برای مادر به همراه دارد.

ناباروری مردان ناشی از اثرات امواج
او یادآور می‌شود: با این‌که وزارت بهداشت درباره تاثیر پارازیت‌ها بر سلامت انسان تاکنون گزارشی را منتشر نکرده است، اما متخصصان گروه‌های مختلف پزشکی همچنان درباره آثار این امواج روی سلامت مردم هشدار می‌دهند. به عقیده آنان این امواج بر سلامت انسان و سلول‌های بدن تاثیر منفی به جای گذارده، سبب ابتلا به بیماری‌های مختلف با منشأ ناشناخته می‌شوند. همچنین این تشعشع‌ها می‌توانند، موجب اختلال در سیستم ایمنی بدن شود. صارمی از افزایش آمار ناباروری در کشور به‌ویژه در میان مردان به عنوان یکی از پیامدهای امواج الکترومغناطیسی نام برد و گفت:
این امواج سلول‌های جنسی مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نقص سلول‌های جنسی و ناباروری را در مردان به دنبال دارد. همچنین این امواج بر کیفیت تخمک و اسپرم نیز آثار منفی بر جای می‌گذارد. او ادامه می‌دهد: امواج الکترومغناطیسی که مردم آن را حس نمی‌کنند، عوارض متعددی روی آنان داشته، سبب سردرد، بی‌حوصلگی، عصبانیت، بی‌قراری و افسردگی می‌شود. از سوی دیگر این امواج با اثر گذاشتن روی سلول‌های DNA انسان در روند تکثیر سلولی اختلال ایجاد کرده که در نسل‌های بعد شاهد پیامدهای منفی آن خواهیم بود. با ادامه‌دار بودن ارسال پارازیت‌ها موضوع بررسی این امواج در سال‌های اخیر در مجلس هم مطرح شد اما واکنش نمایندگان به این موضوع متفاوت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر