به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۹, دوشنبه

حامیان احمدی‌نژاد به دنبال تامین وثیقه

ندای سبز آزادی

این روزها وبلاگ‌نویسان حامی محمود احمدی‌نژاد در تلاش هستند تا با تهیه وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی٬ یکی از بلاگر‌های حامی رئیس دولت که از سوی قوه قضائیه بازداشت شده را از زندان اوین آزاد کنند. چندی پیش احمد شریعت مسئول سایت «ندایی از درون» به خاطر طرح انتقاد‌هایی از سپاه پاسداران و قوه قضائیه بازداشت و به زندان اوین منتقل......................



این روزها وبلاگ‌نویسان حامی محمود احمدی‌نژاد در تلاش هستند تا با تهیه وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی٬ یکی از بلاگر‌های حامی رئیس دولت که از سوی قوه قضائیه بازداشت شده را از زندان اوین آزاد کنند.
چندی پیش احمد شریعت مسئول سایت «ندایی از درون» به خاطر طرح انتقاد‌هایی از سپاه پاسداران و قوه قضائیه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
بازداشت این وبلاگ‌نویس با انتقاد بسیاری از وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد مواجه شده که در پی این اعتراض‌ها نیز قوه قضائیه اقدام به فیلتر کردن سه وبلاگ معترض دیگر کرده است.
قوه قضائیه علاوه بر از دسترس خارج کردن سایت «ندایی ار درون» وبلاگ‌های «آرمانشهر»٬ «محمود صارمی» و «نورالانوار» که جملگی از وبلاگ های حامی دولت محمود احمدی نژاد هستند را فیلتر کرده است.
گفته می شود که مدیر وبلاگ «محمود صارمی» از هماهنگ کنندگان معترضان به دولت بحرین در استادیوم آزادی در حین بازی های فوتبال باشگا های آسیا میان تیم های ایران و عربستان بود.
مسئول وبلاگ «آرمانشهر» که خود به اتهام «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» در دادگاه محاکمه شده است در این باره عدم تامین وثیقه برای احمد شریعت وبلاگ نویس زندانی نوشته که «تا جایی که بنده پیگیر بودم، دوستان یا از نظر مالی در حدی نبودند که سندی به این قیمت داشته باشند یا در دسترس داشته باشند یا سندهای در دسترسشان در گروی بانک بود یا از آنجا که خودشان پرونده داشتند، سندهای در دسترسشان، به وثیقه گذاشته شده بود! جریان احمدی نژاد را باش!»
این سه وبلاگ در روز‌های اخیر با انتقاد از برخورد قوه قضائیه٬ خواستار آزادی شریعت از زندان شده بودند.
دور جدید برخورد‌ها با وبلاگ‌نویسان و فعالان رسانه‌ای حامی احمدی‌نژاد پس از آنکه ۳۵ وبلاگ‌نویس حامی دولت دهم اقدام به تشکیل جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری برای انتخابات آینده کردند٬ آغاز شده است.
این جلسه ۲۶ تیر ماه در تهران برگزار شده بود وبلاگ‌نویسانی از از شهر‌های تبریز، سبزوار، اصفهان، سمنان و قم در آن شرکت کرده بودند.
روزنامه ایران ارگان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران و شبکه خبر ایران نیز در روز‌های اخیر با انتقاد از برخورد با وبلاگ‌نویسان حامی احمدی‌نژاد خواستار تجدیدنظر قوه قضائیه در روند خود شده‌اند.
فرمانده سپاه: «باید بگوییم تحریم‌ها به خاطر امام‌زمان است»
سردار سالار آبنوش٬ فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین می گوید که «اگر مردم بدانند تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی به خاطر انتظار برای ظهور امام زمان است٬ با جان و دل مقابل این تحریم‌ها مقاومت خواهند کرد.»
آبنوش این اظهارات را در همایش ویژه مسئولان و افسران جنگ نرم قزوین بیان کرده است و گفته که «هرکس با هر تریبونی که دارد باید به مردم اعلام کند تمام تحریم‌های کشور‌ها علیه ما به علت انتظار ما برای ظهور امام زمان است.»
اظهار نظرهای جنجالی این فرمانده سپاه بارها با واکنش های مختلف از سوی اصولگرایان همراه شده و در آخرین آن مقامات ارشد سپاه مجبور به تکذیب و ارائه توضیح شدند.
سالار آبنوش پیش از انتخابات مجلس نهم گفته بود: «اگر نتیجه انتخابات مجلس نتیجه‌ای نباشد که در راستای ارزش‌های ما باشد سال ۹۱ سالی بسیار خطرناک و حتی خونین است به طوریکه صاحب‌نظرانی که قدرت تحلیل دارند و تاکنون مسائل را به درستی پیش‌بینی کردند، بیان داشتند که اگر مجلس بعد مجلس سالمی نباشد سال ۹۱ فتنه خونین است زیرا با هم می‌جنگیم و جریان انحراف سردرمی‌آورد.»
این اظهارات سبب شد تا روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کند که مواضع آبنوش ارتباطی به این نهاد نظامی ندارد و موضع گیری های سپاه از طریق فرمانده کل سپاه و روابط عمومی این ارگان نظامی به اطلاع عموم می رسد.
"عناصر خودسر" همان بازنشستگان وزارت اطلاعات هستند
حسن عباسی٬ که ریاست نهادی با عنوان "بررسی‌های دکترینال" را برعهده دارد می گوید٬ بازنشسته‌های برخی نهادهای امنیتی، حلقه اصلی عناصر «خودسر» هستند که از سوی یکی از «آقازاده» ها هدایت می شوند.
عباسی روز سه‌شنبه این مطلب را در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» وابسته به سازمان بسیج دانشجویی بیان کرده و گفته نیرو‌های امنیتی٬ اطلاعاتی و برخی نیرو‌های بسیج از نیرو‌های لباس شخصی هستند که به خاطر نوع ماموریتی که دارند بدون لباس فرم در ناآرامی‌های خیابانی حاضر می‌شوند.
عباسی در پایان گفته که نیرو‌های «خودسری» که در ۱۸ تیرماه ۷۸ و  ۲۵ خرداد ۸۸ به کوی دانشگاه تهران حمله کردند و دانشجویان را به خاک و خون کشیدند «جزء بسیج» نبوده‌اند.
حضور بازنشسته های نهادهای امنیتی در راس نیروهای موسوم به لباس شخصی در حالی از سوی عباسی بیان شده که چندی پیش رئیس مجلس شورای اسلامی از حضور برخی از نیروهای سابق امنیتی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داده و در پاسخ به اعتراض فاطمه آلیا مبنی بر نامشخص بودن سوابق اعضای کمیسیون امنیت ملی گفته بود: «برخی از نمایندگان سوابق امنیتی داشتند و مثلاً پیش از این در وزارت اطلاعات کار می کردند ولی سوابق خود را مدیریت دولتی اعلام کردند.»
توکلی به دنبال کودتای اقتصادی علیه دولت
سایت شبکه ایران نزدیک به دولت محمود احمدی نژاد از مرحله جدید پروژه فشار بر دولت که آن را کودتای اقتصادی خوانده خبر داده و ادعا کرده است که این پروژه از سوی برخی منتقدان سیاست های دولت احمدی نژاد کلید خورده است.
این سایت حامی دولت، ۹ تن از نمایندگان منتقد دولت که مدعی است احمد توکلی، مصباحی مقدم و ناداران را در راس خود دارند متهم به کلید زدن پروژه کودتای اقتصادی علیه محمود احمدی نژاد کرده است.
اما آن چه که نزدیکان دولت آن را "کودتای اقتصادی علیه دولت" نامیده اند در واقع طرح پیشنهادی ۹ نماینده مجلس است که از هیئت رئیسه خواسته اند "ستادی با اختیارات معین تشکیل و کلیه تصمیمات اقتصادی در بخش‌های داخلی و خارجی را در مقطع زمانی یکساله برعهده گیرد."
به جای مرغ، چادر ارزان شد
تلاش دولت و مدیران اقتصادی کشور برای حل بحران گرانی و کمبود مایحتاج عمومی مردم نظیر «مرغ»، «شیر» و سایر اقلام خوراکی بی نتیجه مانده اما از آن سو رئیس بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفته که «با استفاده از بودجه‌هایی که دریافت می‌کنیم، شاید بتوانیم به زودی چادر را به صورت رایگان و ارزان در نمایشگاه قرآن عرضه کنیم.»
حمید محمدی، رئیس بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اینکه «موضوع حجاب و عفاف از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم بوده و است»، از برپایی «۳۰ غرفه فروش محصولات حجاب و عفاف و برپایی کارگاه آموزشی دوخت چادر به صورت لحظه‌ای و حضوری برای مخاطبان» خبر داد و  گفت: «شاید به زودی بتوانیم با بودجه‌هایی که دریافت می‌کنیم، چادرها را به بهای ارزان و حتی به صورت رایگان در اختیار برخی از بازدیدکنندگان قرار دهیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر