به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ تیر ۱۱, یکشنبه

دولت انتقالی وحدت ملی بدون حضور اسد تشکیل می شود

 ملی مذهبی

نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه پیشنهاد تشکیل یک دولت موقت با مشارکت نمایندگان اپوزیسیون و برخی از وزرای دولت، بدون حضور بشار اسد را داده است. روسیه با پشتیبانی از این طرح برای نخستین بار از بشار اسد فاصله می‌گیرد. به گزارش دویچه وله دولت روسیه حمایت خود را از طرح جدید کوفی عنان، نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه اعلام کرده است. این طرح می‌تواند به معنای پایان حکومت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه باشد. کوفی عنان تشکیل یک دولت موقت با مشارکت نمایندگان دولت و اپوزیسیون را پیشنهاد داده است. دیپلمات‌های سازمان ملل می‌گویند، این طرح با پشتیبانی پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل، ازجمله..................



نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه پیشنهاد تشکیل یک دولت موقت با مشارکت نمایندگان اپوزیسیون و برخی از وزرای دولت، بدون حضور بشار اسد را داده است. روسیه با پشتیبانی از این طرح برای نخستین بار از بشار اسد فاصله می‌گیرد.
به گزارش دویچه وله دولت روسیه حمایت خود را از طرح جدید کوفی عنان، نماینده ویژه سازمان ملل برای حل بحران سوریه اعلام کرده است. این طرح می‌تواند به معنای پایان حکومت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه باشد.
کوفی عنان تشکیل یک دولت موقت با مشارکت نمایندگان دولت و اپوزیسیون را پیشنهاد داده است. دیپلمات‌های سازمان ملل می‌گویند، این طرح با پشتیبانی پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل، ازجمله روسیه که تاکنون از متحدان اصلی بشار اسد به شمار می‌رفت، روبه‌رو شده است.
جزئیات این طرح قرار است روز شنبه (۳۰ ژوئن/۱۰ تیرماه) در اجلاس بین‌المللی “گروه فعال سوریه” در ژنو مورد بحث قرار گیرد. کوفی عنان برای این نشست اضطراری از پنج عضو دائمی شورای امنیت سازمان ملل،‌ اتحادیه اروپا،‌ چهار کشور عربی، ترکیه و دبیرکل سازمان ملل دعوت به عمل آورده است.
جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، به‌عنوان حامیان سرسخت رژیم سوریه و اپوزیسیون این کشور به این نشست اضطراری دعوت نشده‌اند. دولت آمریکا با شرکت ایران در این اجلاس قاطعانه مخالفت کرده بود.
خاطرنشان می شود مقامات روسیه تا کنون در مورد این خبر سکوت کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر