به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ تیر ۱۶, جمعه

سرویس های امنیتی غربی سعی در بدنام کردن دیپلمات های ایرانی دارند

در پی درگیری میان یک زن و یکی از کارکنان سرکنسولگری ایران در فرانکفورت و برخورد پلیس با دیپلمات ایرانی، سفیر آلمان به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی احضار شد. به گزارش خبرگزاری ایرنا، ‘حسن قشقاوی’ معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران، به برخورد پلیس آلمان با عضو سرکنسولگری ایران در فرانکفورت واکنش نشان داد. بر اساس این گزارش، درگیری یک زن آفریقایی تبار با یکی از کارکنان سرکنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت....................... در پی درگیری میان یک زن و یکی از کارکنان سرکنسولگری ایران در فرانکفورت و برخورد پلیس با دیپلمات ایرانی، سفیر آلمان به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی احضار شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، ‘حسن قشقاوی’ معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران، به برخورد پلیس آلمان با عضو سرکنسولگری ایران در فرانکفورت واکنش نشان داد.
بر اساس این گزارش، درگیری یک زن آفریقایی تبار با یکی از کارکنان سرکنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت به برخورد پلیس با مامور دولت ایران منتهی شده است.
اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه اعلام کرده است:
” بر اساس یک سناریوی از پیش تعیین شده در روز دوشنبه گذشته، یکی از اعضای سرکنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت، هنگام عزیمت از محل کار خود به منزل، به بهانه ای مورد حمله یک زن آفریقایی تبار قرار گرفت و پلیس آلمان به جای برخورد با فرد مهاجم، رفتار خشن، ناشایست و خارج از عرف دیپلماتیک با عضو سرکنسولگری کشورمان داشته است.”
در پی این رخداد، شقاوی اظهار داشت: در پی بروز این حادثه، سفیر آلمان در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به برخورد ناشایست پلیس آلمان با وی اعلام و خواسته شد که دولت آلمان سریعا ضمن بررسی موضوع ، توضیحات لازم را ارائه نماید.
قشقاوی مدعی شد: در تداوم و تکمیل حلقه های توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران ، فشار و عملیات روانی علیه دیپلمات های کشورمان یکی از حلقه های این توطئه است و منافقین با همکاری سازمان های اطلاعاتی و امنیتی غربی و صهیونیستی به منظور بدنام کردن دیپلمات های کشورمان و نهایتا خدشه دار کردن چهره جمهوری اسلامی ایران به اشکال مختلف و سوژه سازی های متنوع، دسیسه هایی را طراحی کرده اند.
چندی پیش یک دیپلمات ایرانی در برزیل نیز توسل پلیس این کشور به جرم آزار دختران در استخر؛ دستگیر و سرانجام پس از جنجالی طولانی، از وزارت خارجه ایران اخراج شد.
دوریس مولر-شو، سخنگوی دادستانی فرانکفورت در این باره به بی‎بی‎سی گفته است: “ما پیگیر شکایت خانمی از سنگال هستیم که می‌گوید ۱۰ روز پیش دختر ۱۰ ساله‌اش در یک پارک بازی در جلو خانه‌اش بازی می‌کرده که مردی به او نزدیک شده و به او دست زده و موهایش را لمس کرده و او احساس کرده که آن مرد می‌خواسته او را ببوسد.” به گفته خانم مولر-شو “یک هفته بعد این خانم با بچه هایش در خیابان دوباره این فرد را می بینند و به پلیس اطلاع می دهند و او بلافاصله دستگیر می شود. این مرد ۴۵ ساله و معاون سرکنسولگری ایران در فرانکفورت است. ما اکنون در حال تحقیق از وی به اتهام آزار جنسی کودکان هستیم.”
این دومین رسوایی ماموران سفارت های جمهوری اسلامی در کشور های خارجی، طی ماه های اخیر است.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر