به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۵, پنجشنبه

ما اعتراض را دوست نداریم

 ندای سبز آزادی

جعفر شجونی، دبیر جامعه وعاظ تهران، با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی آدم حسابی هایی مثل "مقام معظم رهبری "دارد، معتقد است که در این نظام « یک مشت دزد و خائن و آدم های سه هزار میلیاری هم هستند که سو استفاده می کنند.»  این عضو حزب موتلفه اسلامی و جامعه روحانیت مبارز، در مصاحبه با مسیح علی نژاد، روزنامه نگار ضمن تاکید بر اینکه مردم نباید به خاطر گرانی مرغ به خیابان بیایند و اعتراض بکنند می گوید: «من می گویم این نظام مرغ نیست، نظام نظامِ اسلامی است، شرکت سهامی خون شهداست، آدم برای هرچیزی که راهپیمایی نمی کند، همه ما....................



جعفر شجونی، دبیر جامعه وعاظ تهران، با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی آدم حسابی هایی مثل "مقام معظم رهبری "دارد، معتقد است که در این نظام « یک مشت دزد و خائن و آدم های سه هزار میلیاری هم هستند که سو استفاده می کنند.»
این عضو حزب موتلفه اسلامی و جامعه روحانیت مبارز، در مصاحبه با مسیح علی نژاد، روزنامه نگار ضمن تاکید بر اینکه مردم نباید به خاطر گرانی مرغ به خیابان بیایند و اعتراض بکنند می گوید: «من می گویم این نظام مرغ نیست، نظام نظامِ اسلامی است، شرکت سهامی خون شهداست، آدم برای هرچیزی که راهپیمایی نمی کند، همه ما انتقاد را دوست داریم، اما اعتراض را دوست نمی داریم، ویرانگری و خراب کردن را دوست نداریم.
وی با اعلام حمایت مجدد از دولت احمدی نژاد گفت: ما که به خاطر مرغ و این حرف ها با احمدی نژاد به هم نمی زنیم که. این دولت خدمتگذاری کرده و حالا دیگه پایان عمرش است و ما دیگه کاری به او نداریم. مجلس باید جلسه ای برگزار کند و در ماه رضمان به وضعیت مرغ رسیدگی کند. احمدی نژاد که عمدا قیمت مرغ را گران نکرد. بعضی ها کنجاله مرغ را گرفتند برای اینکه بین ده تا استان تقسیم کنند، یک جوری گران کردند و پول به جیب زدند دستگاه قضایی باید اینها را دستگیر کند. احمدی نژاد خودش به خاطر یک کارهای دیگرش نکته های منفی در عملکردش پیدا کرده است.
شجونی در خصوص اعتراضات اخیر به قیمت مرغ گفت: بله مردم در نیشابور به خاطر گرانی مرغ راه افتادند توی خیابان،‌ خب این کارها درست نیست. این نظام را آدم به خاطر مرغ که زیر سوال نمی برد.
وی ادامه داد: من می گویم نظام مرغ نیست، نظام نظامِ اسلامی است، شرکت سهامی خون شهداست، آدم برای هرچیزی که راهپیمایی نمی کند، همه ما انتقاد را دوست داریم، اعتراض را دوست نمی داریم، ویرانگری و خراب کردن را که دوست نداریم که .
وی در مقایسه دوران نواب صفوی و زمان فعلی و اعتراضات مردمی افزود:  آن موقع رژیم از بالا تا پایین فاسد بود الان رژیم جمهوری اسلامی کسانی مثل امام و مقام معظم رهبری و آدم حسابی دارد، این وسط یک مشت دزد و خائن و آدم های سه هزار میلیاری هم هستند که سو استفاده می کنند. رژیم شاه یعنی رژیم آمریکا و اروپا. الان ما باید دردمان را دوا کنیم نه اینکه بیایم توی خیابان ها همه چیز را آتش بزنیم. مثل همین انتخابات سال ۸۸ هیچ جای دنیا این کاری را نکردند که اراذل و اوباش کردند . جمهوری اسلامی مال همه مردم است.
شجونی در خصوص مباح بودن خون کسانی که اعتراض می کنند گفت:  ما یک عمر فقه خوانیدم. فقه ما می گوید آشوب کردن و نظمِ یک جامعه ی ساخته شده را بر هم زدن، نا امنی است. الان در یک خیابان سر چهارراه هر ماشین می خواهد به یک سمتی برود، اگر چهار نفر اراذل و اوباش کارد به دست و یک بشکه نفت و بنزین هم دست شان بگیرند و های و هوار و نفس کش طلب کنند، خب این امنیت جامعه را به هم می زند که از نظر پیغمبر اسلام اعدام است.
وی در رابطه با اظهارات اخیر عبدالله نوری در خصوص رفراندوم برای داشتن انرژی هسته ای ادامه داد: عبدالله نوری غلط کرده گفته، عبدالله نوری یک روزنامه را نمی توانست اداره کند. این حرفها چیست؟ یعنی چی که مملکت می خواهد پیشرفت کند و به علمی برسد ما بگذاریم به رفراندوم؟؟ پس مردم ایران هر روز صف بکشند برای هر چیزی از مرغ و برق و گاز گرفته تا آب و انررشی بروند رفراندوم. اینها حرف یک مشت خائن است.
وی بدون پرداختن به تقلب انتخاباتی رهبران جنبش سبز را خائن خواند و گفت:  اینها خیانت کردند، اینها بر خلاف قانون عمل کردند، خود اسراییل هم می داند که کروبی سیصد هزار رای بیشتر نیاورده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر