به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ تیر ۳۱, شنبه

در مورد تو دروغ گفتند اما خودشان روسیاه شدند + فیلم

کلمه

امروز روز تولد صانع ژاله است. شهید ۲۵ بهمن ۸۹ که متولد ۱۳۶۳ بود و امروز ۲۸ ساله می شود. مطلومیت او دوچندان است، چرا که هم او را کشتند و هم خواستند هویتش را مصادره کنند؛ هرچند نتوانستند و رسوا شدند. پدر و مادر صانع ژاله یکی از جان باختگان حوادث پس از انتخابات به بسیجی خوانده شدن فرزند خود اعتراص دارند و می گویند: دروغ ها و تهمت هایی که در مورد صانع ساخته اند هرگز به او نمی چسبد و خودشان رسوا شده اند. صانع ژاله، دانشجوی دانشگاه هنر تهران بود که در روز ۲۵ بهمن سال ۸۹ و درجریان راهپیمایی اعتراضی مردم ایران که در حمایت از جنبش...........

امروز روز تولد صانع ژاله است. شهید ۲۵ بهمن ۸۹ که متولد ۱۳۶۳ بود و امروز ۲۸ ساله می شود. مطلومیت او دوچندان است، چرا که هم او را کشتند و هم خواستند هویتش را مصادره کنند؛ هرچند نتوانستند و رسوا شدند.
پدر و مادر صانع ژاله یکی از جان باختگان حوادث پس از انتخابات به بسیجی خوانده شدن فرزند خود اعتراص دارند و می گویند: دروغ ها و تهمت هایی که در مورد صانع ساخته اند هرگز به او نمی چسبد و خودشان رسوا شده اند.


صانع ژاله، دانشجوی دانشگاه هنر تهران بود که در روز ۲۵ بهمن سال ۸۹ و درجریان راهپیمایی اعتراضی مردم ایران که در حمایت از جنبش اعتراضی مردم تونس و مصر برگزار شده بود بر اثر اصابت گلوله جان باخت.
امروز و همزمان با سالروز تولد صانع ژاله، فیلمی در سایت «سرخ سبز» منتشر شده که این پدر و مادر صانع ژاله را بر مزار فرزندشان نشان می دهد که نسبت به ادعا های طرح شده در مورد صانع ژاله ابراز نارضایتی می کنند و با گریه چندین بار خطاب به فرزند جان باخته ی خود می گویند کسانی به او تهمت زده اند، علیه او دروغ گفته اند. فیلم را در زیر همین خبر ببینید.
تنها روز پس از کشته شدن صانع ژاله در جریان تظاهرات ۲۵ بهمن در تهران مقام‌های حکومتی اعلام کردند که او “بسیجی” بوده و حسین شریعتمداری نیز در برنامه زنده صدا و سیما حاضر شد و گفت صانع از نیروهای ما بود همچنین خبرگزاری فارس نیز با مراجعه به پسرخاله صانع ژاله عکسی از صانع تهیه کرده و در ساعات اولیه ای که خبر کشته شدن صانع منتشر شد، کارت بسیجی برای او صادر و در خبرگزاری فارس منتشر شد. از طرفی پرس تی وی نیز با پسرخاله صانع ژاله مصاحبه کرده و او را به عنوان پدر او معرفی کرده بود که می گفت فرزند من بسیجی بوده و توسط «منافقین» کشته شده است.
مادر صانع در این فیلم به زبان کردی می گوید: صانع جان تو مرد بودی، باسواد بودی و این دروغ و تهمتی که برایت ساختند هیچ جوری به تو نمی چسبد، آنها به تو تهمت زده اند اما روی خودشان سیاه شد.
پدر صانع در همین فیلم کنار مزار فرزندش نشسته و خطاب به او می گوید: صانع جان تو هرگز اهل این چیزهایی که گفته اند نبودی، تو انسان عزیز و دوست داشتنی بودی که آدم ها در سراسر دنیا برای تو اشک ریختند، تو هرگز کسی نبودی که این نامردها در مورد تو گفته اند و الحمدالله خود تهمت زنندگان رسوای عالم شده اند.
یکی از نزدیکان صانع ژاله می گوید: زمانی که پدر و مادر صانع ژاله در تلویزیون تهمت ها را علیه فرزند خود شنیدند آن روزها چاره ای جز اشک ریخنتن نداشتند، تحت فشارهای شدیدی بودند، چاره ای جز سکوت نداشتند.ای کاش ما سکوت خانواده صانع را درک می کردیم و هریک از ما خودمان می شدیم عضوی از خانواده صانع ژاله.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر