به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

تجمع مردم نیشابور در اعتراض به گرانی

ندای سبز آزادی

تعداد زیادی از شهروندان نیشابور امروز در اعتراض به گرانی و تورم ، در یکی از میدان های این شهر تجمع کرده و شعارهایی علیه دولت سر دادند. این تجمع با واکنش دادستان نیشابور مواجه شده و او مردم معترض را متهم کرده که "برای دو عدد مرغ در خیابان راه رفته اند." این تجمع اعتراضی به صورت خودجوش در مقابل یک مرغ فروشی برگزار شد و درپی افزایش جمعیت معترضان، پلیس و نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش امکان دخالت نیافتند. پایگاه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه نیشابور نیز با تایید این خبر نوشت: "در پی افزایش قیمت برخی اقلام غذایی....................

تعداد زیادی از شهروندان نیشابور امروز در اعتراض به گرانی و تورم ، در یکی از میدان های این شهر تجمع کرده و شعارهایی علیه دولت سر دادند. این تجمع با واکنش دادستان نیشابور مواجه شده و او مردم معترض را متهم کرده که "برای دو عدد مرغ در خیابان راه رفته اند."
این تجمع اعتراضی به صورت خودجوش در مقابل یک مرغ فروشی برگزار شد و درپی افزایش جمعیت معترضان، پلیس و نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش امکان دخالت نیافتند.
پایگاه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه نیشابور نیز با تایید این خبر نوشت: "در پی افزایش قیمت برخی اقلام غذایی از جمله مرغ و کمبود عرضه، امروز (دوشنبه) 2مرداد جمعی از مردم نیشابور با تجمع و راهپیمایی و تظاهرات در خیابان اصلی شهر اعتراض خود را به این نوسانات اعلام کردند."
این پایگاه همچنین در ادامه گزارش خود شعارهای سرداده شده علیه دولت را نیز تایید کرد و مورد انتقاد قرار داد. در گزارش پایگاه ستاد نماز جمعه آمده است: با حضور تعدادی از معترضین در مسجدجامع و سر دادن شعار در حین برنامه سخنرانی، معاونین فرماندار، دادستان و فرمانده نیروی انتظامی در مسجد جامع حضور یافتند.
این پایگاه افزوده که موسوی دادستان عمومی و انقلاب ضمن سخنانی با انتقاد از سردادن شعار بر علیه مسئولان گفته است "شأن نیشابوریان عزیز و بزرگوار خیلی بیشتر از این حرف هاست، من خیلی عذرخواهی میکنم برای یک یا دو عدد مرغ بیایم در خیابان ها راه برویم، شعار بدهیم، یک عده ای از گوشه و کنار سوء استفاده بکنند، حقیقتا اگر کسی این حرف ها را بشنود باید از این مصیبت گریه بکند، ما انقلاب نکردیم برای نان و آب، ما الآن تحمل زحمت نمی کنیم برای نان و آب یا احیانا اگر مشکلی ایجاد شود...."
nyshbwr.jpg

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر