به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ دی ۳۰, شنبه

اسارت ۲۰ ایرانی دیگر در سوریه

 ندای سبز آزادی

بسام جعاره سخنگوی انقلاب سوریه در اروپا روز پنجشنبه ادعا کرد که ۲۰ ایرانی دیگر توسط ارتش آزاد سوریه به اسارت درآمده اند.این خبر که هنوز از سوی منابع مستقل تایید نشده است، تنها چند روز پس از آزادی ۴۸ گروگان ایرانی در ازای آزادی بیش از دو هزار زندانی سوری در زندان های رژیم بشار اسد منتشر شده است. پیش از این ارتش آزاد سوریه به ایرانیان مقیم این کشور هشدار داده بود که سوریه را ترک کنند. جمهوری اسلامی حامی سرسخت رژیم بشار اسد است و به همین دلیل مخالفان بشار اسد نسبت به حضور...................


بسام جعاره سخنگوی انقلاب سوریه در اروپا روز پنجشنبه ادعا کرد که ۲۰ ایرانی دیگر توسط ارتش آزاد سوریه به اسارت درآمده اند.
این خبر که هنوز از سوی منابع مستقل تایید نشده است، تنها چند روز پس از آزادی ۴۸ گروگان ایرانی در ازای آزادی بیش از دو هزار زندانی سوری در زندان های رژیم بشار اسد منتشر شده است.
پیش از این ارتش آزاد سوریه به ایرانیان مقیم این کشور هشدار داده بود که سوریه را ترک کنند.
جمهوری اسلامی حامی سرسخت رژیم بشار اسد است و به همین دلیل مخالفان بشار اسد نسبت به حضور ایرانیان در سوریه حساسیت زیادی دارند.
همچنین سپاه پاسداران متهم است که در درگیری های سوریه به نقش آفرینی مستقیم می پردازد. هر چند ایران دخالت های نظامی در این کشور را تکذیب می کند.
به گزارش العربیه بسام جعاره سخنگوی انقلاب سوریه در اروپا خواستار مبادله ۲۰ اسیر ایرانی که در دست ارتش آزاد سوریه قرار دارند با بازداشت شدگان سوری در زندان های بشار اسد شده است.
درباره هویت این بیست ایرانی توضیحی داده نشده است. اما بر اساس گزارش منابع ایرانی، حداقل هفت نفر از ۴۸ گروگان ایرانی که هفته گذشته آزاد شدند، از فرماندهان سپاه پاسداران بوده اند.
شکنجه کودک ۱۵ ساله
در همین حال فعالان سوری روز پنجشنبه یک فیلم ویدیویی پخش کردند که نیروهای امنیتی بشار اسد را در حال شکنجه دادن یک کودک ۱۵ ساله را نشان می دهد.
در این ویدیو نیروهای اسد در حالی که کودک سوری را شکنجه می دهند از وی می خواهند که شعارهایی به نفع بشار اسد بدهد.
از سوی دیگر "شبکه سوریه " از کشته شدن ۷ نفر به ضرب گلوله نیروهای اسد در بامداد روز پنجشنبه خبر داد.
کمیته های هماهنگی انقلاب در گزارشی گفته است که روز گذشته ۱۸۳ نفر از جمله ۱۸ کودک در مناطق مختلف سوریه جان خود را از دست داده اند.
بر اساس این گزارش صبح امروز شهرک بیت سحم و نیز شهرک زاکیه در حومه دمشق هدف حمله توپخانه نیروهای اسد قرار گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر