به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ بهمن ۱, یکشنبه

ابراز نگرانی از وضعیت سلامت ابوالفضل قدیانی در زندان قزلحصار

شش روز پس از انتقال ابوالفضل قدیانی به زندان قزلحصار، زهرا رحیمی، همسر این زندانی سیاسی که با وی ملاقات کرده وضعیت جسمانی او را نامساعد توصیف کرده و می گوید: آقای قدیانی خود در ملاقات می گفت که قصد اقایان از انتقال من به این زندان این است که مرا در ایزوله نگاه دارند تا هیچ حرف و سخنی از من شنیده نشود.همسر آقای قدیانی در گفت و گو با روز می افزاید: روحیه همسرم خیلی خوب بود ولی...................



شش روز پس از انتقال ابوالفضل قدیانی به زندان قزلحصار، زهرا رحیمی، همسر این زندانی سیاسی که با وی ملاقات کرده وضعیت جسمانی او را نامساعد توصیف کرده و می گوید: آقای قدیانی خود در ملاقات می گفت که قصد اقایان از انتقال من به این زندان این است که مرا در ایزوله نگاه دارند تا هیچ حرف و سخنی از من شنیده نشود.
همسر آقای قدیانی در گفت و گو با روز می افزاید: روحیه همسرم خیلی خوب بود ولی او اکنون در بین کسانی است که نباید باشد. او را از جمع زندانیان سیاسی اوین برده اند میان زندانیان مربوط به مواد مخدر در زندان قزل حصار. او را که دیدیم از نظر جسمی ظرف همین چند روز هم لاغر شده بود و ما خیلی نگران هستیم. از نظر تغذیه که می گفت فقط غذای زندان است در حالیکه در اوین امکان خرید از فروشگاه را داشتند از نظر بهداشتی هم که واقعا صفر است امکانات پزشکی درستی هم ندارد و با توجه به وضعیت آقای قدیانی ما به شدت نگران هستیم.
خانم قدیانی می افزاید: به آقای لاریجانی نامه داده ایم و منتظر پاسخ هستیم دیروز هم به ستاد حقوق شهروندی رفتم و نامه دادم اما در کمال تعجب گفتند که برای رشته احمدی، معاون دادستان در زندان نامه می فرستند و از او سوال می کنند. در حالی که ما می دانیم یکی از عوامل اجرایی انتقال همسرم به قزل حصار همین آقای رشته احمدی بود.
خانم رحیمی می افزاید: ما واقعا نگران هستیم کسی هم جوابگو نیست هر لحظه ممکن است اتفاقی برای همسرم بیفتد و واقعا جز شکایت از خودشان به خودشان هم کاری از دست ما ساخته نیست. فقط امیدوارم کمی عقل و تدبیر داشته باشند و از هرگونه فاجعه ای جلوگیری کنند.
ابوالفضل قدیانی، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است. او که پیش از پیروزی انقلاب ۵۷ هم سال‌ها در زندان بوده، دی ماه ۱۳۸۸ بازداشت و به اتهام توهین به احمدی‌نژاد به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود. محکومیتی که آذرماه ۱۳۹۰ به پایان رسید اما این فعال سیاسی از زندان آزاد نشد و خانواده‌اش اعلام کردند به دلیل نامه‌های سرگشاده‌ای که او از زندان و در نقد عملکرد رهبری نوشته، پرونده‌های موازی با اتهامات متعددی برای او باز شده. آقای قدیانی سپس از سوی قاضی صلواتی، رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به اتهام توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر