به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ بهمن ۲, دوشنبه

وزارت اطلاعات در ترانزیت مواد مخدر دست دارد

مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اعلام اینکه سیاست دور زدن تحریم‌ها منجر به افزایش «فساد» شده٬ به طور تلویحی از دست داشتن وزارت اطلاعات در قاچاق موادمخدر خبر داد.آقای پورمحمدی این مطالب را طی گفتگویی با تازه‌ترین شماره هفته‌نامه «تجارت فردا» که بخش‌هایی از آن روز دوشنبه (۲۵ دی) در سایت محافظه‌کار «بازتاب امروز» بازنشر شده٬.......................


مصطفی پورمحمدی٬ رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اعلام اینکه سیاست دور زدن تحریم‌ها منجر به افزایش «فساد» شده٬ به طور تلویحی از دست داشتن وزارت اطلاعات در قاچاق موادمخدر خبر داد.
آقای پورمحمدی این مطالب را طی گفتگویی با تازه‌ترین شماره هفته‌نامه «تجارت فردا» که بخش‌هایی از آن روز دوشنبه (۲۵ دی) در سایت محافظه‌کار «بازتاب امروز» بازنشر شده٬ بیان کرده است.
وی در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت‌های اقتصادی وزارت اطلاعات و نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی٬ به طور تلویحی از قاچاق موادمخدر به عنوان بخشی از فعالیت‌ اقتصادی این نهاد‌ها نام برده است.
پورمحمدی افزوده که «معتقدم ما از هیچ راه خلافی به هدف‌هایمان نمی‌توانیم برسیم. الان هم کاملاً بر این باور هستم هیچ سودی در فعالیت خلاف نمی‌بینیم. حتی سودهای مقطعی هم نمی‌بریم.»
رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرده تجربه نشان داده با «خلاف» چه در داخل و چه در خارج نمی‌توان به هدف رسید و «ترانزیت مواد مخدر با هر شکلی خیانت به بشریت است.»
پورمحمدی افزوده است: «هیچ منفعتی و خیری در آن {ترانزیت مواد مخدر} نیست که یک دستگاه آن را انجام دهد و هر کسی کرده باشد و یا چه کسی در فکر این کار‌ها باشد، حتماً برای کشور مضر است.»
این برای نخستین‌بار است که یک مقام بلند‌پایه نظارتی در جمهوری اسلامی که سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد به طور تلویحی ترانزیت موادمخدر توسط وزارت اطلاعات را تائید می‌کند.
در ایران سال‌هاست از سپاه پاسداران٬ وزارت اطلاعات و پلیس به عنوان سه نهاد نظامی و امنیتی دخیل در قاچاق مواد مخدر به کشور‌های اروپایی نام برده می‌شود.
آقای پورمحمدی در بخش دیگری از این گفتگو به بروز فساد‌ گسترده در برخی نهاد‌ها و افراد که در زمینه دور زدن تحریم‌ها فعال هستند اشاره کرده و غرب را «مسئول» این فساد معرفی کرده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور به صراحت اعلام کرده که جمهوری اسلامی برای آنکه مردم گرسنه نباشند مجبور است از هر مسیری برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.
Printer-friendly version

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر