به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ دی ۱۴, پنجشنبه

هواداران بشار اسد ۲۳ مخالف را در حماه سر بریدند

جرس

مخالفان سوری روز سه‌شنبه (۱ ژانویه) گزارش دادند که اعضای گروه شبه نظامی الشبیحه، وابسته به رژیم سوریه، در روستایی در استان حماه ۲۳ تن را سر بریدند.cبه گزارش خبرگزاری آلمان، گفته شده است که قربانیان اعضای معدود خانواده‌های سنی‌ مذهب بوده‌اند که هنوز در روستا سکونت داشته و منطقه را ترک نکرده بودند. بر اساس گزارش‌ها اجساد قربانیان سوزانده شده است. در میان اجساد هفت کودک نیز به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد این کشتار روز دوشنبه، پس از آنکه مخالفان به موانع خیابانی نیروهای ارتش در منطقه حمله کردند، صورت...............


  مخالفان سوری روز سه‌شنبه (۱ ژانویه) گزارش دادند که اعضای گروه شبه نظامی الشبیحه، وابسته به رژیم سوریه، در روستایی در استان حماه ۲۳ تن را سر بریدند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، گفته شده است که قربانیان اعضای معدود خانواده‌های سنی‌ مذهب بوده‌اند که هنوز در روستا سکونت داشته و منطقه را ترک نکرده بودند. بر اساس گزارش‌ها اجساد قربانیان سوزانده شده است.

در میان اجساد هفت کودک نیز به چشم می‌خورند.

به نظر می‌رسد این کشتار روز دوشنبه، پس از آنکه مخالفان به موانع خیابانی نیروهای ارتش در منطقه حمله کردند، صورت گرفته است. به گفته مخالفان در پی این حمله نیروهای ارتش این گروه شبه نظامی مسلح را به این منطقه فراخوانده‌اند.

اعضای گروه الشبیحه "لباس‌‌ شخصی‌های طرفدار حکومت بشار اسد" خوانده می‌شوند.

فرودگاه بین‌المللی شهر حلب در سوریه "به طور موقت" بسته شد
همزمان خبرگزاری فرانسه به نقل از یکی از مسئولان فرودگاه بین‌المللی شهر حلب که نامش فاش نشده گزارش داده است که فرودگاه این شهر در پی حملات مکرر مخالفان "به طور موقت" بسته شده است.

این منبع آگاه گفته است که "مخالفان چندین بار هواپیماهای مسافربری را هدف گرفته‌اند و مسئولان از ترس وقوع فاجعه انسانی" تصمیم به تعطیلی موقت این فرودگاه گرفتند.

شهر حلب دومین شهر بزرگ سوریه، پس از دمشق، به شمار می‌رود که در ماه‌های اخیر صحنه درگیری‌های سنگین مخالفان و ارتش سوریه بوده است.

بی بی سی نیز گزارش داده است که بنا به اعلام مقامات سوریه، درگیری شدیدی در نزدیکی فرودگاه بین المللی حلب، دومین شهر بزرگ سوریه، رخ داده است.

در عین حال، با ادامه درگیری میان نیروهای دولتی و "ارتش آزاد سوریه"، حمله هایی هوایی در چندین منطقه در حومه دمشق گزارش شده است.

در رویدادی دیگر در سوریه روز سه شنبه جت های نیروی هوایی به هدف هایی مربوط به شورشیان در جنوب غربی دمشق حمله کردند.

در شرق پایتخت نیز حملات هوایی دیگری گزارش شده است.

یکی از ساکنان منطقه "شهر قدیم" در حمص که در مرکز سوریه واقع است، به خبرگزاری رویترز گفته که گلوله باران "از همه سو" در جریان بوده است.

گروه ناظران حقوق بشر سوریه همچنین وجود درگیری در استان ادلب در شمال غربی کشور را گزارش کرده است.

درگیری های تازه در این کشور به دنبال هشدار روز شنبه اخضر ابراهیمی، نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه، بروز کرده که گفته بود اگر راه حل سیاسی از طریق مذاکره حاصل نشود، سوریه به "جهنم" تبدیل خواهد شد.

آقای ابراهیمی گفته که درگیری ها بیش از پیش نظامی و فرقه ای شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر