به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۱ بهمن ۹, دوشنبه

فشارهای اقتصادی را جبران کنید

هفته‌نامه «۹ دی» از ضرب‌الاجل آقای علی خامنه‌ای به دولت و مجلس برای جبران فشار‌های اقتصادی به مردم خبر داد و نوشت رهبر جمهوری اسلامی بر اجرای فاز دوم طرح حذف یارانه‌ها تاکید کرده است. به گزارش دیگربان این هفته‌نامه روز شنبه (هفتم بهمن) در تازه‌ترین شماره خود٬ جزئیات بیشتری...............


هفته‌نامه «۹ دی» از ضرب‌الاجل آقای علی خامنه‌ای به دولت و مجلس برای جبران فشار‌های اقتصادی به مردم خبر داد و نوشت رهبر جمهوری اسلامی بر اجرای فاز دوم طرح حذف یارانه‌ها تاکید کرده است.
به گزارش دیگربان این هفته‌نامه روز شنبه (هفتم بهمن) در تازه‌ترین شماره خود٬ جزئیات بیشتری از محتوای جلسه دو هفته پیش خامنه‌ای با روسای قوای مجریه و مقننه را منتشر کرده است.
آن‌طور که هفته‌نامه «۹ دی» نوشته است٬ در این جلسه رئیس مجلس، نواب رئیس و رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس و رئیس دولت به همراه وزرای اقتصادی حضور داشته‌اند.
به نوشته این هفته‌نامه٬ رهبر جمهوری اسلامی در جلسه مذکور از دولت و مجلس خواسته «در اقدامی فوری برای جبران فشارهای حاصل از تورم چند ماه اخیر و چند ماه آینده، تصمیمی اتخاذ کنند.»
«۹ دی» همچنین گزارش کرده آقای خامنه‌ای در این جلسه بر اجرای فاز دوم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرده و از دولت و مجلس خواسته برای اجرای این فاز «راه میانه‌ای» پیدا کنند.
این هفته‌نامه اضافه کرده وی  در پایان جلسه «در محضر خداوند از کسانی که اصول را رعایت نمی‌کنند گلایه کرده که برای همه آنهایی که شنیدند تلخ و دردآور بود.»
حمید رسایی٬ مدیر‌مسول هفته‌نامه «۹ دی» و محسن رضایی٬ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نخستین کسانی بودند که در دو هفته گذشته جزئیاتی از محتوای این جلسه را فاش کردند.
پس از این جلسه دولت و مجلس با برگزاری جلسات فشرده‌ای٬ راه‌های کمک به ۱۷ میلیون قشر آسیب‌پذیر را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
میزان این کمک‌ها دو میلیارد دلار و محل تامین آن صندوق توسعه ملی اعلام شده است.
فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌های بین‌المللی٬ مقام‌های جمهوری اسلامی را از آغاز شورش‌های خیابانی بیمناک کرده است.
آقای علی خامنه‌ای امیدوار است با تزریق مقطعی این کمک‌ها بتواند این اعتراض‌‌ها را به تاخیر انداخته و مردم را برای شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری تشویق کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر