به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

ناتو آماده حمله به سوريه مي‌شود

فرارو
نماينده دائم روسيه در مقر ناتو هشدار داد كه اين سازمان در حال طراحي عمليات نظامي عليه سوريه است و اين طرح ادامه اقدامات اطلاعاتي- آتش‌افروزانه كنوني غرب در منطقه شمال آفريقاست. به گزارش روزنامه «وزگلاد»، «دميتري راگوزين» اعلام كرد كه سازمان ناتو از هم اكنون عمليات نظامي عليه سوريه كه در آنجا درگيري‌ها بين ارتش اين كشور و مخالفان منجر به قرباني شدن............. 
نماينده دائم روسيه در مقر ناتو هشدار داد كه اين سازمان در حال طراحي عمليات نظامي عليه سوريه است و اين طرح ادامه اقدامات اطلاعاتي- آتش‌افروزانه كنوني غرب در منطقه شمال آفريقاست.

به گزارش روزنامه «وزگلاد»، «دميتري راگوزين» اعلام كرد كه سازمان ناتو از هم اكنون عمليات نظامي عليه سوريه كه در آنجا درگيري‌ها بين ارتش اين كشور و مخالفان منجر به قرباني شدن تعداد زيادي از مردم غيرنظامي شده، طراحي كرده است.

راگوزين در مصاحبه‌اي اعلام كرد: اين عمليات ممكن است پايان منطقي عمليات آتش‌افروزانه و اطلاعاتي شود كه برخي كشورهاي غربي در قبال شمال آفريقا، به اجرا گذاشته‌اند، بويژه در كشورهايي كه ديدگاه رهبرانشان مطابق با نظرات مقامات غربي نيست.

سفير روسيه در بروكسل يادآور شد كه غرب هرگز دخالت نظامي در اوضاع كنوني در سوريه را منتفي ندانست. ضمن اينكه به عقيده وي، ناتو ترسي از دورنماي راه اندازي جنگ سومي در جهان ندارد.

اين ديپلمات بلندپايه گفت: راهكار ناتو امكان راه اندازي دو جنگ بزرگ با كشورهايي داراي توانايي نظامي بالاتر از سطح متوسط را در نظر گرفته است.

وي افزود: جنگ در افغانستان با وجود اينكه نتيجه خاصي در پي نداشته، به آرامي در حال پايان يافتن است. اروپا مايل نيست بجنگد، البته به استثناي چند كشور، از جمله فرانسه كه رهبران آن تلاش مي‌كنند تا از طريق شركت در عمليات نظامي مختلف مشكلات ديگر خود، يعني مسائل سياست داخلي يا انتخاباتي را حل كنند.

اظهارات مقامات پاريس هم اين مسئله را بطور غيرمستقيم تاييد مي‌كند. "آلن ژوپه " وزير امور خارجه فرانسه پيش از اين در اظهاراتي آمادگي اين كشور را براي شركت در يك عمليات نظامي جديدي اعلام كرده، البته اين مسئله را به تاييد جامعه بين الملل مشروط دانسته است.

اين در حالي است كه روسيه به شركاي غربي خود هشدار داده است كه اين كشور مانع از تصويب هر قطعنامه‌اي در شوراي امنيت خواهد شد كه راه را براي انجام عمليات نظامي عليه سوريه نظير آنچه در حال حاضر در ليبي در حال وقوع است، باز كند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر