به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

انقلابی كه ما می خواستیم، اینها نبود

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان با اشاره به برخی مشكلات و نابسامانی های موجود در كشور، از مردم عذرخواهی كرد. به گزارش خبرنگار "آینده"، این واعظ مشهور كه مراسم احیای وی یكی از شلوغترین برنامه های تهران است و در شبهای 19 و 21 رمضان از سیما پخش شد، دیشب پس از چند بار قسم خوردن گفت: مایی كه شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو كه انقلاب كنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم‬، ‫اما این وضعی كه پیش..............

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، شب گذشته در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارك رمضان با اشاره به برخی مشكلات و نابسامانی های موجود در كشور، از مردم عذرخواهی كرد.
به گزارش خبرنگار "آینده"، این واعظ مشهور كه مراسم احیای وی یكی از شلوغترین برنامه های تهران است و در شبهای 19 و 21 رمضان از سیما پخش شد، دیشب پس از چند بار قسم خوردن گفت: مایی كه شعار دادیم، منبر رفتیم، بیانیه دادیم، شما رو فرستادیم جلو كه انقلاب كنید، دنبال میز و پست نبودیم و نیستیم‬، ‫اما این وضعی كه پیش اومده رو نمی خواستیم‬.
 
وی در برنامه قرآن به سر گرفتن، با سوز و گداز  خطاب به مردم اظهار كرد: ‫مردم! ما رو ببخشید‬؛ ‫ما به شما وعده هایی دادیم كه نشد. نمی خواستیم شما تو فشار باشید نمی خواستیم گرونی باشه و ...‬
وی ‫با بیان این كه در برخی موارد انقلاب دست نامحرمان افتاده، حدود دو سه دقیقه از برخی مشكلات تبری می جست و از مردم طلب بخشش می كرد‬.
 
انصاریان در جای دیگری از صحبتش هم گفت، غیر از امام زمان نباید به كس دیگری امید داشته باشیم.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین انصاریان، یكی از مشهورترین خطبای كشور است كه سالانه در نقاط مختلف كشور و حتی خارج از كشور، برنامه های پرجمعیتی دارد و مردم با سخنان و نوای روضه ها و مناجات كمیل او آشنایند. وی در زمان جنگ نیز حضور زیادی در دوكوهه و جمع رزمندگان اسلام داشت و اكنون نیز یكی از سخنرانان ثابت برنامه عزاداری بیت رهبری است.
وی در دهه 60 به همراه حاج منصور ارضی سخنران و مداح مراسم مسجد ارك بودند كه بعد از برخی اختلافات از هم جدا شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر