به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۲۷, پنجشنبه

جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایی مجوز نمی خواهند

در حالی که در اثر محدودیتهای اعمال شده  احزاب و تشکلهای سیاسی نمی تواند فعالیت داشته باشند،  نماینده قوه مقننه در كمیسیون ماده ده احزاب می گوید "جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایی در شرایط كنونی نیازی به مجوز قانونی برای فعالیت سیاسی ندارند."  به گزارش فارس، حمیدرضا فولادگر نماینده قوه مقننه در كمیسیون ماده ده احزاب، با بیان اینكه قانون فعلی احزاب، درباره تشكل‌هایی كه در آستانه انتخابات شكل می‌گیرد، سكوت كرده است افزود: "برداشت ما درباره فعالیت احزاب و تشكل‌‌هایی.....................................

در حالی که در اثر محدودیتهای اعمال شده  احزاب و تشکلهای سیاسی نمی تواند فعالیت داشته باشند،  نماینده قوه مقننه در كمیسیون ماده ده احزاب می گوید "جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایی در شرایط كنونی نیازی به مجوز قانونی برای فعالیت سیاسی ندارند."

به گزارش فارس، حمیدرضا فولادگر نماینده قوه مقننه در كمیسیون ماده ده احزاب، با بیان اینكه قانون فعلی احزاب، درباره تشكل‌هایی كه در آستانه انتخابات شكل می‌گیرد، سكوت كرده است افزود: "برداشت ما درباره فعالیت احزاب و تشكل‌‌هایی كه به طور مقطعی تشكل می‌شود، این است كه این تشكل‌ها نیاز به مجوز فعالیت از كمیسیون ندارند. "

وی مدعی شد: بنا براین، جبهه متحد اصولگرایان(٨+٧) برای فعالیت قانونی نیاز به دریافت مجوز از كمیسیون ماده ده احزاب ندارند اما اگر جبهه پایداری قصد فعالیت سیاسی بعد از انتخابات مجلس داشته باشند، لازم است كه از كمیسیون ماده ده احزاب درخواست مجوز كند.

نماینده قوه مقننه در كمیسیون ماده ده احزاب همچنین گفت: اینكه گفته شود فعالیت جبهه پایداری در شرایط كنونی غیرقانونی است، درست نیست مگر اینكه این جبهه بخواهد فعالیت طولانی مدت داشته باشد.

این فعال اصولگرا، چندی پیش پیرامون فعالیت برخی تشکل های امنیتی- سیاسی گفته بود "قرارگاه عمار قاعدتا نباید فعالیت سیاسی در قالب حزب داشته باشند، اما اگر این گروه بخواهد فعالیت‌های حزبی متداوم داشته باشد باید مجوز حزب بگیرد."
فولادگر در گفتگو با روزنامه اعتماد، با اشاره به قرارگاه عمار و فعالیت های آن گفته بود "البته عنوان قرارگاه ظاهرا یک عنوان نظامی است اما گاهی برای مسائل سیاسی هم به کار برده می‌شود. در کل اگر این گروه بخواهد فعالیت‌های حزبی متداوم داشته باشد باید مجوز حزب بگیرد. الان در کشور ما خیلی از اجتماعات و انجمن‌ها و جمعیت‌ها در مقاطع مختلف و در مناسبت‌ها یا راهپیمایی‌ها یا در جریان انتخابات بیانیه می‌دهند اما چون نمی‌خواهند در قالب حزبی کار کنند درخواست مجوز نمی‌کنند....این قرارگاه درخواستی برای تشکیل حزب از سوی این جبهه‌ها نداشته است."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر