به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۱۵, شنبه

هشدار گروهی از نمایندگان ادوار مجلس نسبت به افزایش ناامنی و جنایت

جرس
در پی قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، فرزند یکی از نمایندگان مجلس اصلاحات، گروهی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به رشد و تداوم ناامنی و جرم و جنایت در کشور، نامه ای سرگشاده به مقامات ارشد جمهوری اسلامی نوشته و نسبت به این مسئله هشدار................

 در پی قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، فرزند یکی از نمایندگان مجلس اصلاحات، گروهی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در واکنش به رشد و تداوم ناامنی و جرم و جنایت در کشور، نامه ای سرگشاده به مقامات ارشد جمهوری اسلامی نوشته و نسبت به این مسئله هشدار دادند.

به گزارش جرس، در این نامه که خطاب به رهبری جمهوری اسلامی و سران سه قوۀ مجریه، قضاییه و مقننه ارسال شده، نسبت به فاجعۀ قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، ابراز تاسف کرده و نگرانی خود را ابراز داشتند.

در متن این بیانیه آمده است "فاجعۀ جانگداز و جنایت هولناک قتل فاطمه باقری نژادیان فرد، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه علم صنعت و فرزند دلبند برادرمان محمدباقر باقری نژادیان فرد، نماینده ادوار مجلس، که در روز پنجشنبه ششم امرداد ماه رخ داد، زنگ خطر و هشدار بزرگی است برای مسئولان کشور، که هر چه زودتر برای جلوگیری از سیر صعودی و افزایش جرم و جنایت و ناامنی در کشور عزیزمان فکری کنند و کاری شایسته انجام دهند."

این گروه از نمایندگان ادوار مجلس، با اشاره و رویکرد به حوادث چند سال اخیر در کشور، خاطرنشان کرده اند "این جنایت وحشتناک، نه اولین و نه آخرین خواهد بود، بلکه نشان از افزایش فقر، نا امنی، جرم و جنایت در کشور دارد، که برای تمامی فرزندان انقلاب جای نگرانی دارد."

در همین زمینه یکی از شاهدان مراسم ترحیمِ دانشجویِ جانباخته، فاطمه باقری نژادیان فرد، در صفحه فیس بوک خود نوشته است: "امروز برای شرکت در مراسم یاد بود آن مرحوم به مسجد محمدی در خیابان دولت رفته بودم خیلی ها آمده بودند , داستانی وحشتناک بیان می شد . از قرار معلوم آن مرحوم ساعت هفت بعداز ظهر روز پنچشنبه گذشته (ششم امرداد) ازخانه بیرون رفته و باز نگشت ... تا اینکه غروب روز بعد از پاسگاه پلس آمین آباد تماس می گیرند که جنازه فاطمه در نزدیکی جاده خاکی پیدا می شود ... و هنوز راز ماجرا فاش نشده است..."

گفتنی است محمد باقر باقري نژادیان فرد، در شمار نمايندگان اصلاح طلب مجلس ششم و از فعالان جریان اصلاحات است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر