به علت مسائل فنی سایت را با فیلتر شکن ملاحظه بفرمایید پیشاپیش از همراهان گرامی پوزش بعمل می آید .

صفحات

نظرات

همراهان گرامی با نظر گذاشتن در پست ها به دیگران بگویید چگونه فکر می کنید

۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

مرغ‌ و تخم‌مرغ ترکیه‌ای در مراکز خرید و سوپر مارکت‌ها

کلمه
روزنامه تهران‌امروز نوشت: گویا هر روز سیل واردات انواع و اقسام مواد خوراکی به کشور بیشتر می‌شود. شاید شما هم در سوپر مارکت‌ها و مراکز فروش مواد خوراکی با تخم‌مرغ و مرغ‌های یخ‌زده ترکیه‌ای برخورده باشید. این روزها در سوپر مارکت‌های شمال شهر یا حتی مراکز فروش اقلام خوراکی دولتی تخم‌مرغ و مرغ‌هایی عرضه می‌شود که روی آن آرم شرکت ترکیه‌ای خودنمایی می‌کند. در عین حال در مراکز فروش دولتی قیمت تخم‌مرغ‌های ترکیه‌ای شانه‌ای ۴ هزار و ۷۰۰ تومان درج شده‌است و فروشنده تاکید می‌کند که این تخم‌مرغ‌ها با اجازه دولت وارد کشور شده‌است و به همین دلیل با نرخ دولتی به فروش می‌رسد. این در حالی‌ است که در سوپر مارکت‌ها این تخم‌مرغ‌های وارداتی به قیمت شانه‌ای................

روزنامه تهران‌امروز نوشت: گویا هر روز سیل واردات انواع و اقسام مواد خوراکی به کشور بیشتر می‌شود. شاید شما هم در سوپر مارکت‌ها و مراکز فروش مواد خوراکی با تخم‌مرغ و مرغ‌های یخ‌زده ترکیه‌ای برخورده باشید. این روزها در سوپر مارکت‌های شمال شهر یا حتی مراکز فروش اقلام خوراکی دولتی تخم‌مرغ و مرغ‌هایی عرضه می‌شود که روی آن آرم شرکت ترکیه‌ای خودنمایی می‌کند. در عین حال در مراکز فروش دولتی قیمت تخم‌مرغ‌های ترکیه‌ای شانه‌ای ۴ هزار و ۷۰۰ تومان درج شده‌است و فروشنده تاکید می‌کند که این تخم‌مرغ‌ها با اجازه دولت وارد کشور شده‌است و به همین دلیل با نرخ دولتی به فروش می‌رسد. این در حالی‌ است که در سوپر مارکت‌ها این تخم‌مرغ‌های وارداتی به قیمت شانه‌ای ۵ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
نکته‌ جالب توجه اما کیفیت پایین این تخم‌مرغ‌های ترکیه‌ای‌ است که به گفته فروشنده‌ها در این مدت فروش خوبی هم داشته‌اند. یکی از افرادی که پیش از این اقدام به خرید این تخم‌مرغ‌های ترکیه‌ای کرده‌است می‌گوید: کیفیت این تخم‌مرغ‌ها آنقدر پایین است که رنگ زرده آن به سفیدی می‌زند و طعم آن‌هم آنچنان چنگی به دل نمی‌زند. وی همچنین از واردات بی‌رویه اقلام خوراکی گلایه کرد و افزود: مشخص نیست با اینکه در کشور قدر تولید تخم‌مرغ با کیفیت را داریم چرا دولت باید از ترکیه و چین تخم‌مرغ بی‌کیفیت وارد کند.
این درحالی ا‌ست‌که گفته‌ می‌شود از ابتدای ماه رمضان تخم‌مرغ در برخی از بازارهای تره‌بار پس از عرضه به قیمت شانه‌ای ۵ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود. در فروش دانه‌ای هم قیمت هر تخم مرغ حدود ۲۵۰ تومان عرضه می‌شود. تخم‌مرغ‌های نام ونشاندار مثل «تلاونگ» و «روز» هم نیز به قیمت هرشانه حدود هشت هزار تومان برایتان آب می‌خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر